Stockholm

HejHej..
Igår ringde min bror och väckte mig och sa att vi skulle gå till hamnkiosken och käka Pizza. Jag började göra mig iordning och sen efter en timma så gick vi och käka.. Kom hem till mig sen & de tog med sig jonathan hem till mor, så fick jag packa i lugn och ro.. Vid fyra begav jag mig upp på torget, handlade lite babyfood och så. Såg kim där med :D MEn sa inte hej.. haha sikken fegis jag är xD Anyway, sedan kom min bror, alexandra & Jonathan. Vi tog bussen till stationen, hämtade ut biljetter och sen åkte vi med tåget till Stockholm :) Jag & Alex gick till ett fik, tog varsin Latté & delade på en chockladboll, jag matade jonathan med.. Sen kom min bror och vi tog Bussen hem till hennes föräldrar, men dom är på landet så vi har en lyxlägenhet på 179kvadratmeter för oss själva :O Nu har dom flesta vaknat här.. Jonathan är uppe med alexandra och försöker väcka min bror :P Det brukar oftast aldrig gå så bra och väcka honom ^^ Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer :/ Får väl se. Ska iaf få en lite runda sen skulle vi väl kanske spela biljard med några & ikväll blir det väl film & gottgott :P
Igår skulle vi kollat på film, men alexandra fick bestämma och då blev det poker ^^, Hon fick ju lära sig det i torsdags och hon verkar tycka det är skit kul :P Anyway, vet inte riktigt vad jag mer ska säga.. Ska väl gå och göra ngt :P Ha det bra! Puss&Kram

12 Dagar kvar <3

Kommentarer
Namn: Kornelia

Hoppas ni får en underbar dag tillsammans :)

2008-05-03 @ 10:54:32
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Mira

Du har blivit utmanad- kika in på min blogg! :D

KRAM

2008-05-06 @ 09:05:06
URL: http://www.mira78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0