Städning....... IGEN!

Godmorgon folk´s!
Antar att det är många som vaknar vid den här tiden, när det inte går i skolan/jobbar!

Nu har jag en liten paus från städandet, är så fruktansvärt trött på att städa! Städade hela lägenheten i Torsdags & Fredags också >.< & nu var det disk från två dagar tillbaka.. USCH! Så nu bestämde jag mig för att städa, ser ut som skit här hemma! Och det är jätte kladdigt i hallen efter att jag sorterade alla burkar & flaskor.. Sen har man gått där och nu är det fastklistad skit, ni kan ju bara tänka er hur äckligt det är? Har inte haft någon ork i helgen till att städa, men nu är det Tisdag och jag får fanimig städa. Har än så länge bara diskat allt, Ska snart börja plocka iordning överallt, sen blir det damsuga & skura.. Får se hur mycket man hinner innan Lilleman vaknar. När han vaknar så ska han få mat, sen ska vi iväg till Stan, måste till Skatteverket, Försäkrningskassan & Banken. På SV ska jag hämta papper om att Jonathan är min, på FK ska jag lämna in en hyresspecifikation & hämta papper till Jonathan som han kan använda i Island om han blir sjuk (så man slipper betala) och på Banken ska jag växla små pengar :P Sen ska man hem, Se om man hinner till föräldragruppen, tror itne man gör det. Sen vid fyra nån gång ska mamma ta Jonathan, och då ska jag duscha & sånt sen ska man nog dra till Kim <3 Ska se om jag hinner packa något idag, tror inte det för har rätt så fullt upp.

Anyway, sen blir det Onsdag och då ska jag städa lite (för det kommer SÄKERLIGEN behövas!), sen blir det packa mina & jonathans grejjor, dra till affären och köpa mat till Lilleman & snus till hans pappa, sen hämta Jonathan hos mamma. Mot kvällen blir det nog bara TV och relaxa & gå i säng vid tio.. För på......

Torsdags ska man upp väldigt tidigt, blir nog att man går upp första gången Jonathan vaknar vilket blir runt fem tiden.. För vid halv nio ska vi åka iväg mot Arlanda, våran käre vän Boman ska köra oss :) Flyget går 14,10 (?) ska iaf ha checkat in 3timmar innan det går.. Kommer vara framme på ön runt 10-11 på kvällen & då är klockan 12-01 här :/ Så det kommer bir en riktigt lång dag på torsdag!

Ajja, ska fixa maten till jonathan så det är klart & sen fortsätta plocka iordning här.. Börjar bli lite stressad för jag måste va i stan SENAST  (!) klockan 2, eftersom SV & FK stängen 15,00! Ha det fint. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja det blir en lång dag för er, så försök att lägga dig tidigt kvällen innan.

2008-05-13 @ 11:57:44
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0