Hej hopp gummisnopp!

(kom inte på ngn bättre rubrik :S )

Nytt från mig: Jonathan satt i en gå stol idag, han tycker det är skit kul :D iaf en liten stund, men man får sätta täcke runt om honom för han kan inte riktigt sitta än..
Sen fick han smaka på gröt igår och det gilla han mycket :D Anledning till att jag gav honom det var för att sluta nästan dricka mjölken :S kanske 100ml om ens de var fjärde timma.. sen hade hans bajs blivit grönt (undernärd) sen började han spy ut mjölken.. eller det var inte som spya utan bara mjölken som rann ut... :/ Sen när jag hade gett honom gröten blev han mycket bättre :) Bajsen är som den ska igen & han har inte spytt än och nu dricker han lite mer mjölk iaf :) Tror han behöver mer än mjölk eftersom han rör sig så himla mycket.. Han förbränner bara allt med en gång och går inte upp i vikt, och det är inte bra.. så jag hoppas att han kommer bli bra nu när han får gröt :) (Det är gröt för fyra månaders bebisar)

Jo jonathans pappa skulle tagit honom idag tills imorgon, men det blir inte så, för han måste va på sitt andra jobb före åtta imorgon bitti, så han tar honom nästa helg istället och hela helgen :) Hoppas bara att det kommer gå så det inte dyker upp ngt i jobbet.. då ska man väl festa lite med sina gamla kompisar :D Sjukt kul ska de bli.. men det hade vart kul och gå ut imorgon eftersom det är melodifestivalen och då festar de flesta.. Men men, jag ska vara hemma och mysa med min son istället :)

hm, nu ska jag nog dra mig till min moster jenni, sen måste jag till banken & sen kanske hälsa på jonathans farfar? får se.. Ne nu ska jag sluta skriva. Kommentera gärna.. eller jag tror jag inte behöver säga nått.. med tanke på att jag gett jonathan gröt då kommer alla och hackar på en :P Ha det fint. Puss&kram


Kommentarer
Namn: mezzie

Äsch bry dig inte om det där folk "hackar" om :-) Vår lille har testat lite potsis&majs pure han ;-)

Såå söööt när han gör sina miner, men vi ska nog med testa gröt på han snart med. Och vår bvc sköterska sa att det är bara en rekomendation det dära med 4 månader,men om barnet är runt 3,5månader eller 4 månader så spelar det ingen större roll egentligen.. Alal barn är olika och vissa mer nyfikna på och testa än andra så gör som du känner är bäst för din son för DU känner ditt barn bäst!

Och bry dig inte om såna dära kommentarer!

Ha en underbar dag!

2008-05-24 @ 09:37:32
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0