FyFan!

Hej!
Kom precis hem från jobbet.. Sitter och väntar på att min moster ska komma med min son :)

Idag drog jag till läkaren.. för i °måndags kväll började jag få ont i bröstkorgen.. sen på tisdagen vart det ännu värre och hade svårt för att andas och röra mig.. och när jag gick med jonathan hem från barnvakten (hade vart och jobbat) så fick jag stanna flera gånger om för att hämta mig, det gjorde så förbannat ont.. sen i morses trodde jag det skulle vara över men nu hade jag skit svårt för att gå & andas, och kunde inte hålla min egna son :( så jag ringde min moster runt nio på morgonen och bad henne sitta barnvakt en stund för jag skulle vila.. men icke då (hon tog han men blev inte så mkt vilande) åkte till läkaren & han sa att jag hade en slags halsbränna som kommer av stress & oro :/ Så nu har jag typ stressat ihjäl mig >.< Anyway, fick iaf tabletter mot det sa ska se hur jag blir.. mormor tyckte inte det var smart av mig att gå och jobba, men som sagt jag behöver pengarna.. & självklart så var det skit mycket att göra.. >.< Men jag överlevde dagen och hoppas jag överlever imorgon med :)

Jag hoppas jonathan kommer snart så jag kan gå och sova så jag kan gå och sova, för börjar li riktigt trött :(
Jo just det, jag jobbar med Ingi Rafn.s bror :P Det är lite små kul.. & han vet precis ALLT :P rätt så skämmit ^^, (ingi rafn är ju han som fick göra dna prov) Men men, orkar inte skriva mer nu. HA det fint.. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Emma

Ta hand om lilla kroppen. Jag fick också sådär för några år sedan men stressade inte ner speciellt mycket. Idag kan jag inte äta mer än kokt mat och nästintill okryddat. Annars får jag sån hemsk magkatarr att jag kräks och får extrema smärtor. Så ta hand om dig!



Även om du inte vet vem jag är, okänd läsare helt enkelt. Tycker om din blogg :-)

2008-05-29 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0