Förkyldning, jordbävning & Flytt!

HejHej!

Jonathan stackarn är jätte förkyld :( hans förkyldning som har hållt på sen han födde brast ut häromdagen så rinner de utav bara den.. Stackarn har svårt att somna för han är så förkyld.. första natten vågade jag knappt somna, men insåg sen att han kan andas själv så det var lugnt för mig och somna.. hoppas det går över snart bara :)

Sen var det ju jordbäning här igår det var riktigt häftigt xD Var en uppe på fastlandet som vad 6.1 (stark asså) och den kände vi här i vestmannaeyjar (Vi bor på en liten ö utanför island men inte alls lång ifrån) alla hus skakade och lite stenfall inne i dalen.. Första gången någonsin jag upplever en jordbävning :P kommer nog blir ett vulkanutbrott där snart.. (Asså där alla jordbävningar är, Lägger upp en bild i slutet av bloggen sen.. & varje privk är en jordbävning & varje stjärna är de stora.. men färgen på prickarna har ingen betydelse, det är bara hur länge sen de var :P

Flytt jaa.. Ska förmodligen flytta till Island.. Funderar på att säga upp min lägenhet idag & flyttar då om tre månader :O Jag vet ju inte hur det blir förens jag flyttar hit, jag kan välta de fram och tillbaka men inte komma fram till något fören jag har provat.. så måste egentligen flytta hit så fort som möjligt och se om jag kan bo här.. & jag hoppas det, för på ett sätt så älskar jag island.. MEN tycker det är tråkigt att bo så långt från min familj i sverige :( Men men så nu blir det förmodligen så..

Idag ska jag snacka med marta om flytten, sen ska jag till en man och snacka om underhålls bidrag.. hade jag tänkt.. och skicka brev till mor (en sak som ska till soc), ringa torshälla fastighet förmodligen med, till jonathans pappa och lämna grejjor sen till jobbet och jobba i ca tre timmar och när jag jobbar kommer jonathans pappa och hämtar honom.. sen ska man hem och göra sig iordning för sen ska jag ut och festa :) Ska bli rolig ! Men har inget mer och säga. Ha det fint. Puss & Kram

Jordbävningarna som har vart på island de senaste 48 timmarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0