Duktig kille :D

HejHej!
Jonathan "lekte" lite med sin leksak idag :D han tyckte den var skit rolig :P Så duktig han har blitt & stor! Tiden går så fruktansvärt fort.. redan 3&enhalv månad.. Anyway.. idag gick jag inte ut fören vid 6tiden.. gick till affären sen mötte jag jonathans pappa på pizzerian.. Sen åkte de två hem till honom :) Lite senare kom jonathan farfar & morbror till Pizzerian & då frågade jag om jag kunde få bo där istället för jag vill att pappan ska verkligen veta hur det är att han barn.. det kan han inte veta om han bara har han två tre timmar & sen bara över ngn natt.. & det fick jag :) nu ska bara pappan bestämma sig om han vill de, först sa han att han ville det gärna men sen sa hans pappa att han skulle tänka sig odenligt för innan han bestämmer sig för det är mkt jobb med barn.. Men tror att det skulle fixa ett rum där åt mig imorgon, well får se hur det blir.. Hoppas bara jag inte är i vägen eller förstör ngt mellan han & hans tjej :/ för jag kom inte hit för att förstöra..

Imorgon ska jag nog träffa Guðrun-Maria efter hon har slutat jobba (Här jobbar alla! hon är 16/17 år) får väl se vad man hittar på.. & på fredag ska nog jonathans pappa ha honom över natten då ska jag ut och festa förmodligen :) Skulle hellre vilja på lördagen men då ska han på nån typ av firma fest ska man väl säga.. (med sitt andra jobb) men sen vet jag också att han blev erbjuden jobb på fredag-natten (av sitt tredje jobb) men ah, får väl se hur det blir :P

har inte så mkt mer att säga.. så ha det bra. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0