Du äger käleken.

Godmorgon!
Vaknade iofs kl sju :P fast sen la jag mig ju faktiskt i två timmar igen :P var döds trött, är det fortf men måste göra mig iordning och sånt.. Jonathan ska ju till sin barnvakt lite innan fem :) Sen hämtar jag honom vid halv elva, elva nån gång. beror på hur lång tid det tar att städa undan.. Ska ju jobba idag igen.. det var det jag gjorde häromdagen (den natten) det är så skönt att få komma iväg och göra lite annat. =)
Just nu sover min prins :) Efter en stor portion av gröt & lite mjölkersättning :) Igår fick han igen gröt och idag började hans bajs bli grönt igen :S så han måste få mat minst en gång om dagen för att han inte ska bli undernärd.

Usch, kollar på en isländsk kanal som är typ som MTV & nu är det Björk - wanderlust eller ngt sånt konstigt, den är så fruktansvärt dålig!!! Sen har jag hört en till med henne som suger! +o( men ajja,..

Idag blir det jobb från 17-22 (då stänger vi och ska börja städa) sen hem och sofa.
Tisdag: typ nada sen jobb från 17-22.
Onsdag: Samma som mån & tis..
Torsdag, jadu.. ingenting typ :P hoppas på att kunna jobba då med ^^,
Fredag: då ska jonathans pappa ta jonathan och ha honom hela helgen om han nu tänker det..  har börja tvivla på att han ta honom :/ Men om han tar honom så ska jag ut och festa :D Vet inte med vem riktigt än? Kanske ólafur och dom, eller emma och dom.. får se :)
Lördag: om han har honom så blir det sova & festa :D
Söndag: Sova & sen mot kvällen hämta lillen (om han har honom vill säga)
Ska bli kul att få en sån helg igen :)

Ne nu ska jag uit och röka sen ska jag ta på mig lite smink och sånt, göra mat åt lillen med kanske & om han fortf. sover när det är klart så ska jag vila mig en stund... Så ha det bra.. Puss&Kram.

Kommentarer
Namn: thelma

jeijj vonandi kemst ég til eyja um helgina þá getum við djammað ef gaui verður með litla :)

2008-05-27 @ 21:53:25
Namn: Anonym

festa,festa,festa..................

2008-05-27 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0