xOxO

HejHej! Skriver inte så mycket nu förtiden, men det är väl inte så konstigt, sitter knappt aldrig vid datan, antingen är jag hemma och jonathan är vaken, eller så är jag hos mamma eller ute.. Så jag har itne tid för blogg och sånt.. Men kan väl säga att jag försöker gå ner i vikt.. tyvär bara att man inte hinner äta ordentligen :S Iaf, försöker att gå ut 1-3ggr om dagen.. så härligt att promenera.. går ut även om det regnar/snöar och så.. skönt iaf! Bara klä på sig lite mer om det är kallt! Snart så är väl magen borta iaf :D Är ju 166cm & 61,5kg... ska försöka gå ner till 55kg.. Känns gött och se "61,5" på vågen nu & inte 73,9 som jag vägde i slutet av graviditeten xD Haha! Har inte alls mkt kvar! Mest löst kvar, men men.. går ju varje dag & sen är det ju ett jävla jobb och vara ensam mamma kan jag ju säga.. speciellt när lillen är gnällig som han vart nu i tre dagar :S Han vill inte sova även om han är skit trött.. Men men, det gör inget :) Han är så snäll ändå! Han får ju lite sömn iaf när vi är ute och går. sen sover han ju hyffsat bra på nätterna =)
Nu är DNA testen gjorda :D de gjordes igår och fy fan vilken lättnad kan jag ju lova! så om en månad iaf borde jag veta vem pappan är.. Längtar som bara den fast ändå så vet jag själv typ vem de är.. ser så ut iaf.. de är fruktansvärt lika.
Anyway, tänkte skriva mig mat lista de senaste dagarna :P
Idag: en halv margarita & lite nudlar. (jätte nyttigt jag vet)
Igår: Ingenting.
Söndag: En hamburgare. typ bröd, hamburgare & ketchup xD
lördag: tre pizza bitar från tottis pizza :P
fredag: ris, kycklig & chilli sås..
sen kommer jag inte ihåg längre :P Tror de var nån dag som jag bara fick i mig drick yoghurt. Men men, snart blir det förhoppningsvis bättre :)
Imorgon ska jag till bvc 10,45.. behövde inte komma men det vill jag :) sen ska väl jag & mor iväg och handla.. sen förhoppningsvid promenad :D sen hem & sen mot kvällen en promenad igen hoppas jag :D

Jag hatar att jag fick känna närhet i lördag.. Det var 10 mån sen man låg och höll om någon och nu låg man i din famn.. Mitt huvud mot din bara överkropp.. Det förstörde allt! Kan inte sluta tänka på de, kan inte sluta tänka på de ömma kyssarna i nacken, kan inte sluta tänka på de mysiga pussarna... Kan inte men jag vill få ut det ur mitt huvud, vänner var det inget mer. Hur ska jag kunna de när allt jag tänker på är lördag natten.. jag kan inte se dig i ögonen utan att tänka på de och rodna.. När du är i min närhet är jag helt stirrig, för allt jag kan tänka på är hur mycket jag bara vill krypa ner i din famn. Hur fan ska denna vänskap sluta?

Längtar jätte mycket tills på fredag :) Då ska mamma & markku passa jonathan över natten.. För då ska jag malin & tobbe dricka =) (malin fick en tös dagen innan mig asså den 5feb) Det ska bli härligt & riktigt roligt = ) Få komma iväg lite.. Ha fria händer om man säger så :P Hinna snacka om allt och inget utan att ha en bebis i famnen. Så vi alla längtar jätte mycket, fast malin lite mindre kanske och det är förståligt.. för hennes tös sov ju borta en natt förra helgen också med tanke på att de flytta och det skulle hinna göra iordning och så.. lite lättare när dom inte hade tösen.. Men hon vill ändå så då blir de så :)
Och jag skiter i om ni som läser min blogg tycker det är för tidigt! Mitt val, mina beslut & mitt liv! & jag som ensam mamma 24/7 känner att jag behöver detta! Börjar bli riktigt trött faktiskt.. och vill bara komma ut lite.. så man inte känner att allt är hopplöst..
Ne nu ska jag fan sova,.. är jätte trött & jonathan vaknar säkert snart och vill ha mat,, Så ha det fint.. P&K

Kommentarer
Namn: Sandra

jag tycker inte att det är för tidigt. man måset ha tid för sig själv emellanåt, oavsett om man är ung eller äldre mamma. ha så kul :)

2008-03-19 @ 10:30:23
URL: http://ordavsandra.blogg.seblogg.se
Namn: emelie (onlyems)

tycker itne det e för tidigt, du lämnar ju honom hos din mamma som han typ träffar dagligen nästan vad jag har förstått genom å läsa din blogg. Min sork har varit med sin mormor över natten, för visso låg jag på lassis men det e ju skitsamma. Du e inte kass iaf ;)

2008-03-19 @ 14:03:09
Namn: Kornelia

Helt lugnt att lämna barnet hos mormor :D alla behöver sin egen tid då och då. Hoppas ni får hur kul som helst. Vi ska iaf ha kul med lilla Jonathan.
Älskar er!!

2008-03-20 @ 07:41:59
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0