Städ & så.

Igår hände det inte så mkt alls, Karin (på bvc) ringde mig 20 i 11 hade glömt att jag skulla vara där 10 (det bestämde vi ändå bara dagen innan) så jag gick och mötte mamma så gick vi till bvc, vägde & mätte Jonathan : ) Han börjar bli en stor kille = ) Sen gick vi hem till mor, kort efter det gick vi upp till Torget, pratade med dom på TF, ska nog måla hallen här :D Är såååå tråkiga tapeter! Gula med typ lila aktiga roser över allt! Skit fult! Så det ska nog målas, anyway, lämnade sen in ansökan om, underhållsbidrag, bostadsbidrga & en om "skapa konto" hos försäkringskassan efter vi vart på TF, gick och handlade, sen gick vi till mor och lämnade hennes stuff & sen hem till mig.. Har möblerat om lite här :D Trivs mycket bättre, förutom att lampan i vardagsrummet är inte ovanför bordet nu, så jag har slått i min huvud i den ett par antal gången >.< Men men, ska flytta den snart ;D Efter mamma gått så gjorde jag iordning lite, sen laga jag mat och sen försökte jag ge jonathan mat, men det gick inge bra.. han ville knappt äta. han bara lekte med den där "suggrejjen" men tungan >.< och han var helt hopplös, inget dög så då klädde jag på honom kläder och så gick vi ut och gick i regnet >.< inte roligt, men men.. Thats life! Kollade på grey´s sen gav jag han mat igen och trodde jag skulle få spader, han var så stressad så han kunde inte äta knappt, sen om man tog nappflaskan ur munnen så blev han galen.. Så jag bytte sån där sug grejj och då gick det mycket bättre. (testade dom platta men det funka ju inte)
Vaknade vid sju tiden imorses, jonathan väckte mig , han var ju hungrig :) Så nu har han fått mat och nu ligger han och sover igen. Ska väl ut och röka sen funderar jag faktiskt på att sortera tvätten och sen damsuga lite här :) Ska hem till mor sen och tvätta lite, sen ska vi kanske iväg och handla ? Ska kolla med henne också om jag får låna hennes riskokare.. för jag suger på att koka ris i kastrull! Det blir aldrig bra.. Ajja ha det bra folks! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0