Sjukhuset.

Har vaknat massor med gånger inatt. först vid tre, sen vid sex, sen sju, sen elva, sen tolv.. (eller jag idag blir det väl & en gång på natten:P) Men nu är man pigg iaf!
När jag gått upp vid tolv gav jag jonathan mat, sen åkte vi till sjukhuset. Där hälsade vi på hans flickvän & hennes mamma. (asså klara & malin) De ligger på sjukhuset :( Malin är där med sin dotter, tycker så synd om lilla klara. Hon är bara en dag äldre än jonathan. Mamma & de skulle ju ändå till sjukhuset så då åkte vi med, ville se hur de mådde. Har kommit hem och så nu, mamma släppte av mig vid konsum så gick jag in och handla och promenerade hem.
Igår så gick jag & mamma ut och gick en liten runda, sen åkte jag in till stan pch träffa andrea & hennes kille. Stanna inte så långe, kom hem vid halv tre tror jag.. Gjorde mat & sånt sen somna jag på soffan. Mot kvällen så kom Ante hit så satt vi och tjöta lite skit, han drog vi elva tiden & då gick jag och la mig.
Idag vet jag inte vad som händer faktiskt :/ Får väl se.
Men men, ska ge jonathan mat nu. Ha det fint. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0