Magsjuka på G?

HejHej!
Var i falkenberg i helgen, det var mycket trevligt!
Var hemma hos josse hela helgen.. Träffade massa vänner också =) Josse, emme, agge, anne, jullan, natta, tobba, chrille, kimmie (det var nån ny dock:P), pierre sen var det nog ingen mer :P Men det var trevligt =)
I fredags gjorde vi inte mkt, åt pizza och gick sen hem till josse och var hemma hela kvällen.. på lördagen var vi hemma hela dagen & jonathan var vaken från 10 till 21 =/ Sov typ 30min max! Vid halv nio gick jag o josse ut, skulle med agge, jullan, natta & Kimmie till varberg, kan ju säga att jag inte hade så kul förutom när jag & josse började vandra hemmåt.. först på väg till bussen sen på väg till torget för att haffa en taxi.. Då hade jag skit skojj!
Btw, i bussen somnade jag och josse som två stockar! Chaffören väckte oss när han kommit till garaget för han undrade vad det var för svart som låg där bak :P Jag var dödstrött! sen körde han oss till stationen och vi leta taxi..
Vaknade vid tio på morgonen för då skulle josses mamma till tvättstugan och jonathan var vaken, han hade vart så snäll så =) Och detär jag så glad över, var jätte nojjig över att lämna honom själv och gå ut. MEN nu är första gången gjort så nu blir det inte igen på ett bra jävla tag! Kan ju säga att jag hade kunnat vänta med det men nu är iaf första gången gjort så behöver inte oroa mig för de längre :) På söndagen gick jag och josse hem till Emelie satt där och tjöta lite sen gick vi till bussen, på väg dit mötte vi chrille & Tobbe.. sa hej och hejdå typ :P Är nu hemma hos pappa & jonathan sover som en stock, hade tänkt vänta på att han vaknar för det lär han göra snart. men ska nog gå och röka sen gå och sova jag med, han vaknar när han avaknar. orkar inte vänta mer:P
Men men ska dra mig nu. Ha det fint! Btw, va på bvc här i svenljunga med jonathan & han har växt på.. Nu är han 56cm & 4580gram =) (40cm i huvudomfång)

Puss&Kram från mig & jonathan!

Just det :P Magsjuka på g var det ju, tror jag börjar få magsjuka :/ Inte alls kul! Så håll tummarna för mig att det bara var något som jag åt, vill inte få magsjuka nu.. Så himla kelit och vara sjuk, speciellt eftersom jag ska hem snart och inte kul och åka tåg när man är magsjuk, sen lille jonathan med, kul och vara sjuk och inte kunna vila :/ Så folk´s, håll tummarna för mig att jag inte börjar bli sjuk. Känner mig inte spec sjuk.

Kommentarer
Namn: Kornelia

Håller tummarna för dig gumman:)

2008-03-04 @ 15:28:18
Namn: Kiddi

Kul för dig att träffa alla gamla kompisar! Bra också att han var snäll så du inte är lika orolig för att lämna honom till barnvakt (mamma?) då du behöver göra något :P

Förresten, du borde byta titel på bloggen! För du är väl mamma nu hoppas jag :P

Håller tummarna, och saknar er.

2008-03-04 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0