Lite update !

Åkte ju till pappa för snart två veckor sen, var där och hälsade på i 1½ vecka, sen var jag nere i falkenberg också.. Men iförregår hämtade mamma mig & jonathan i västerås då kom vi med tåget, innan vi åkte från pappa så åkte vi ner till fiket och träffade pappas tjej eva, jonathan fick en jeans jacka av honom :) Den är sååå söt! Sen körde pappa mig till Herrljunga för att ta tåget till västerås.. (tog det därifrån för ville inte byta tåg) anyway, på tåget fick jag massa hjälp, en som höll honom medans jag gick och kissa, jätte trevlig tant :) Sen hjälpte en annan mig att få av mig skötväskan och jackan xD Sen en gubbe som hjälpe mig av med väskorna från tåget :) Igår gick jag hem till mamma vid åtta, så gick jag med henne och lämnade gabbe på dagiset, sen gick vi till okq8 och hämtade min nya mobil ;D Naajs! Gillar den mega mycket! Sen gick vi hem igen.. Var här hela dagen igår, badade jonathan för första gången, ibland skrek han och ibland var han jätte lugn :) gick hem vid nio igår och då mötte jag malin och hennes syrra, malin skulle hämta blöjjor hos mig som hon fick (jag hade köpt fel) Jag & Jonathan gick och la oss vid tolv och vaknade vid sju tiden i morses.. Då gav jag honom mat, sen la jag han i sängen igen och då gjorde jag mig i ordning, sen plocka jag undan lite & sen tog jag på jonathan så gick vi till malin, sen gick jag och malin en jätte lång promenad, var ute i mer än en timma. hur härligt som helst =) gick hem till mamma sen och har värt här sen dess.. Gutt! Har fått tårta idag eftersom de firade jasse lite eftersom hon har blivit 9år! Grattis "Lillsyrran" ! Nu sitter vi och kollar på en film men det är nyheter >.< Tråk! Ska gå hem efter filmen, visserligen blir det jätte sent, men det får gå.. det är inte så kallt ute och jonathan sover ändå.. Funderar på att gå en promenad imorgon också, det var så uppfriskande, och vill bli av med allt hull! Ajja, det var nog allt för mig. Puss&Kram! <3




Kommentarer
Namn: Lina-designar din blogg för ett superpris!

Vad tycker du om Andra Chansen ? Var det rätt bidrag som vann ? ;)

2008-03-08 @ 22:23:12
URL: http://higher.blogg.se
Namn: Marie

ooh vad söta bilder :)

hoppas du får en fortsatt trevlig lördags kväll :)

2008-03-08 @ 22:29:51
URL: http://Mariiereling.blogg.se
Namn: maaalin..

hahahah sötaste bilderna på lillkillen. Föresten, har du fått reda på vem som är pappan till barnet? *nyfiken* .. pusss!!

2008-03-10 @ 16:52:40
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Namn: lajniish

Urgulliga bilder, ledsen att jag inte ringde förra veckan igen, men var så trött när jag kom hem . Ta hand om er,

2008-03-10 @ 19:33:57
URL: http://[email protected]
Namn: Anonym

???? `FÖRSTA GÅNGEN DU BADADE HONOM???????

`Han har väl blivit badad tidigare`?

2008-03-11 @ 16:58:50
Namn: Kornelia

du som inte kan skriva ditt namn!!!! Fråga när du kan visa vem du är idiot!!! klart att han har blivit tvättat men dom får ju inte BADA direkt efter och inte förrän naveln har läkt....men du har säkert inga barn så du vet inte det. Men skaffa lite info innan du frågar så dumt. OCH varför i hela friden måste ni va anonyma när ni spyr galla över folk som ni säkert inte känner? Är så jävla trött på alla dom som frågar och skriver kommentarer och är allmännt elaka mot andra...skaffa er eget liv!!!!!

2008-03-11 @ 21:03:06
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: >Emma<

Hon vet ändå inte vem jag är, så jag hade inte behövt skriva namn nu heller.
Men jag tyckte det lät sent att bada honom för första gången nu.
Nej jag har inte barn, men en syster som nyss fått, och on fick ingen info om att man inte fick bada honom.
Det var därför jag reagerade. Ingen anledning till att låta så jävla sur. Jag frågade, blev helt enkelt chockad, för nej jag visste inte. Då kan man ju bara förklara det. Inte bete sig som ett jävla barn! Usch!

2008-03-13 @ 20:09:40
Namn: Bea wiggosmamma!

nej men åh vad söt :)

2008-03-14 @ 22:47:29
URL: http://beapettersson.blogg.se
Namn: Jessica

jonathan är typ den finaste bebisen som finns :D

2008-03-18 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0