Jonathan - Min älskade son!



Jag är världens bästa mamma till min son!  Ingen  är bätre mamma än jag själv till min son. Var och en mamma är den bästa för sitt barn. Jag älskar min son mer än allt annat, han är mitt allt, med honom i mitt liv finns det äntligen en mening med livet. Jag lever för honom. Han är världens bästa son, ett riktigt ängla barn. Är så glad att du finns i mitt liv, är så glad att jag inte lät dig gå. Du är sötast i världen. Jag ska skydda dig igenom livets gång. Genom eld & vatten, tort & vått. Jag ska leda dig igenom de svåra stunderna. Berätta vad som är rätt och fel, för tro mig jag vet. Trösta dig när du är ledsen. Jag ska finnas där i all evighet, Jag ska vaka över dig när jag inte finns mer, Jag ska alltid ge dig en hjälpande hand. För du är mitt barn & du är värd det bästa!
Jag älskar dig min underbara son <3
080602 - Dagen då livet fick en mening!




Bilder från promenade med Mor & Jonathan.



Sesselja Hreindis Sigmundsdottir - 891215
image143

Kommentarer
Namn: Cia

Hitta dig hos MEzzie...
ÅÅÅ vad fint du skriver blir alldeles tårögd !
Ha en skön lördag !
Å myyyyyys på !

2008-04-05 @ 11:52:22
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0