Gooodmorgon ^^

Vaknade för en timma sen ungefär, asså närmare 5 tiden.. Lillen ville ha mat ^^, Så nu sitter man här och har inte ett skit att göra, funderar på att gå och sova igen.. Vet ju inte när jag kan dra till mor.. & blir det inte förens elva tolv tiden så orkar jag inte vara vaken nu.. Jonathan kommer ändå vakna snart igen så.. eller typ vid åtta kan jag tro :P
Igår gick jag, kiddi & alexandra till mor, spelade lite guitar hero sen gick jag ut och gick en promenad (alldeles själv) och de åkte till tåget. Sen kom jag hem och då bad jag Andrea komma hit & det gjorde hon.. Vid sju tiden Piercade hon mig så nu har man fått de avklarat, sen följde jag henne till Torget. På kvällen blev det bara TV.
I lördags så gick jag, kiddi & alexandra till Hamnresturangen, käkade pizza.. Sen gick vi en lite promenad & sen till stannade vi hos mamma på vägen hem för de skulle hämta sina grejjor, när vi kom hem gjorde vi oss iordning sen vid halv sju var vi hos mor igen för då var det mat.. Spelade lite guitar hero sen gick vi hem igen, kollade på en film "Den utvalde" , rätt bra för att vara svensk ^^, sen vart det sängen, hur trött som helst var jag ^^, (självklart var jonathan mer och käka pizza, på promenade & hos mamma)
Idag ska jag hem till mamma när jag får de :P Ska be henne följa med till Torget senare också, lämna in en massa papper & sen måste jag faktiskt ringa Familjerätten, måste be dom skicka intyg om att Faderskaps test håller på att utredas. Vilket borde vara klart rätt snart. Jo sen skulle kanske Ante komma hit idag med, han skulle gjort de igår men det blev ju inte så ^^, Men måste se Gossip girl idag :D (Jag är en tv beroende männsika)

Jo dudär, vi gör allt för att få reda på pappan är, och vi skyndar visst på, hade vi inte gjort det hade inte de TVÅ som kan vara pappa gjort testet ännu.. Kärringen skickade det till FEL person och MAMMA fixade det så att papperna kom till RÄTT person. De gjorde testen för en vecka sen igår.. Så de borde vara klart om två veckor om allt går som de ska! Så, håll käften bara! (tror dock inte du läser detta, men ville få detta sagt & eftersom jag inte vill bråka med er något mer så skrev jag de här.. ) (vill varken bråka med er eller var vän med er, ni förtjänar inte min tid!)
Men har inget mer och säga nu :P Skriver kanske ikväll eller imorgon.. Borde egentligen skriva varhe kväll så det inte bli så långa inlägg xD Ajja, ha det fint folk´s.


[080206 - Dagen ett mirakel föddes]
Jonathan är så extremt söt i sin DIF mössa :)
Mammas lilla busunge!

image144
Bild tagen: 080324

xOxO
Sesselja

Kommentarer
Namn: Frida - Philips mamma.

Andrea? JimiAndrea? ^^

2008-03-25 @ 09:15:48
URL: http://friidalicious.blogg.se
Namn: Mira

Gillar dina långa inlägg!
O va SÖÖÖÖT han är! pluttfisen! :-D

KRAM PÅ ER!

2008-03-25 @ 12:49:22
Namn: Mickis

Gud så söt han är :) Himla söt med mössan också, är inte djurgårdare men han var söt som socker ändå :P

2008-04-06 @ 19:38:57
URL: http://dance.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0