Godmorgon!

HejHej!
Vaknade för en kvart sen, är skit trött xD Så det var bara att knäppa upp en powerking :P Länge sen jag var såhär trött när jag vakna.. Men men, ska snart mata lillen, det var ju han som väckte mig men han tycks ha somnat om :P Mammas lille buse!
Igår var jag med mor hela dagen typ.. mötte henne på dagiset så gick vi hem till henne, jag duschade och så sen gick jag o jonathan till öppna förskolan, där träffa vi malin & klara :) sen vägdes & mättes jonathan =) Han börjar bli en stor kille. Efter det gick vi till mor, sen åkte vi till willys och handlade, sen hämta vi gabbe. När markku kom hem åkte jag, mama & jonathan till tunapark, Jag köpte en bh & två par sting. Dom ena var verkligen AS hela! dödskalle på Xd Mohaha! men sen vart det hem till mor igen, Vi åt tacos ihop =) Gick från mamma vid halv nio, då gick jag till malin, satt där till halv elva ^^, klara bara skratta åt mig xD Haha! Gick och la mig vid tolv igår. Inte bra sesse, måste gå i säng tidigare :P
Idag ska jag o mor till ÖoB, sen vet jag inte riktigt.. Ska hämta grejjor på DHL vid sex tiden & de ska hämta jasse vid fem tiden.. Sen när sami kommit hem från jobbet vid 22 så ska vi kolla på film :D The eye.. Vi såg den på reklam när vi var på bio och kolla Saw 3.. Så nu har han laddat den och vi ska se den här ikväll :D Den verkade sjukt läskig, men det är ett måste att se! Jag ÄLSKAR skräck filmer :D Best thing ever!
Jo sen den där filuren med ja, har itne hört något från honom på hela dagen igår.. sist var i tosdags kväll men då var det jag som hörde av mig.. >.< Så nu skiter man i de..
Asså jag längtar uta helvete! Imorgon blir det supa med malin & tobbe, kanske majzan också :) (malins syrra) Ska bli sjukt kul att få komma iväg lite utan en bebis .. också eftersom han är alltid så sur när vi är hos malin :S anyway, sen på lördag kommer min bror på besök :D WEEI! Saknat honom sjukt mkt, men.. mamma, kiddi & markku ska supa till det på lördag :( Så då blir de tinte så kul.. ÄH skit samma.. Mamma är ju förbannat rolig när hon druckit och är på bra humör xD Haha..
Sen längtar man ju uta helvete tills DNA skiten är klar ;P Jag är bara rädd att båda ska få nej :S (ja jag var inget änglabarn förut, ja jag behöll mitt barn ändå. jo för jag tycker inte om aborter. älskar min son mer än allt annat) Men jag tror ju att jag vet vem pappan är, och det är ju han som jag trodde jag hade ett slags förhållande med,, Hemligt dock eftersom hans bästa kompis/mitt ex var sjukt kär i mig :/ Men jag hoppas inte det är han! För han är en mupp som inte förtjänar att få en sån underbar son! inte så som han har behandlat mig under graviditeten.
Gu vad jag alltid ska babbla på när jag skriver blogg, skulle skriva ett kort inlägg men har massor att säga jämt och ständigt :P Jag får nog börja föra dagbok istället :P Fast det har jag aldrig tid med och hade aldrig orkat det heller xD Haha!
Asså jag vill köpa KLÄDER! Känns som jag inte har några jävla kläder >.< Mer tröjjor, byxor, linnen, underkläder, skor.. Ja ALLT :D men fan att maninte har råd & sen hittar man fan aldrig något >.< var ju iväg igår och kolla kläder men hitta inte ett skit :/ förutom det lille jag köpte då. Jo sen köpte jag ett par solbrillor med jöh! Haha.
Nej herregud, ska väcka lillen nu och ge honom mat :P Ingen orkar väl läsa min blogg när jag skriver såhär mkt xD Haha. Ha det fint folk!

xOXo. Sesse

Kommentarer
Namn: C

Det skulle vara otroligt skönt om du kunde ha lite radbyten eller punkter emellanåt. I och med att det blir JÄTTE rörigt att läsa din blogg och man hänger inte med någonstans.Och sen gärna stava korrekt! Tack!

2008-03-20 @ 16:07:41
Namn: Lina

ah, för dt är ju säkert jättemånga bloggskrivare som tänker på att dom ska skriva som en novell eller uppsats? Sen har hon punkter och andra tecken som visar att dt är slut osv. omg, läs inte om du inte "hänger" med i hennes blogg då ffs.

jag tycker dt är kul att läsa din blogg Sesse iaf :) hihi . Puss

2008-03-22 @ 07:48:29
URL: http://lajniish.blogg.se
Namn: Hanna

Nemen härre gud! Låt henne skriva som hon vill, man får ju inget betyg för att skriva sin blogg eller?! Jaja jag tyk det är roligt att läsa (: Och du har en sjukt söt son med ;)

2008-03-22 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0