Godmorgon!

HejHej!

Idag vaknade jonathan först halv sju, då gav jag honom mat, sen gick vi och la oss igen.. Så nu vaknade jag och han sover fortf. Ska väl väcka honom snart.. Idag ska jag göra klart i min lägenhet, iaf det jag kan göra.. hänga upp tavlor och spegel.. sen får resten vänta tills jag köpt färg!
Igår tog jag och malin bussen till ÖB sen gick vi tillbaka.. det är typ fem km bara :P Jag gick hem och började städa och så :) Sen kolla jag på greys & sen gick jag hem till mamma och hämta lite stuff.. Stannade typ bara 20min eller ngt, sen gick jag med malin & tobbe till affären sen gick vi hem till dom.. satt där och tjöta hela kvällen.. vet inte när jag gick hem, kollade aldrig på klockan.. men jag gick väl och la mig vid 12 tiden.. orkade inte vänta på att lillen skulle vakna, men han vaknade inte förens nu i morses..
Idag skulle kanske mamma & de komma på besök =) Se hur jag fått det här.
Finns inte mkt mer att skriva :S Har typ inget att berätta :P Så ha det fint. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0