Fredag

Jaop, det är de idag.. & fan vad dålig man blivit på rubriker xD Ingen fantasi kanske?

Men men, har precis matat jonathan, han var inte så pigg på att äta :P Och nu ligger han och nanar igen. Vi vaknde halv tre inatt & jag somnade itne förens elva, sen igen halv sju.. (han fick självklart mat båda gångerna) (tacka gudarna för att MTV finns, sitter alltid och kollar på det på natten & morgonen när jag matar honom) Anyway, ska snart klä på mig & sånt sen vid halv ska jag möta mor <3 så ska vi gå till banken och kanske en liten promenad.. Sen skulle väl hon komma hit på fika, hoppas jag iaf : )

(skrev detta inlägg i morses innan jag gick, blev visst aldrig publicerat,
så lägger ut de nu. Hade dock skrivit mycket med men skit samma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0