Fint väder!

Ja idag har det varit  jätte fint väder :D Solen har skinit på som bara den! Jag och mamma gick ut och gick en promenad med jonathan, han sussa så sött i vagnen, var ute i en timma ungerfär, lite mer.. KOm hem och gav jonathan mat, och när jag vart hemma en kort kort stund kunde jag knappt röra mig :S Hade så fruktansvärt ont där vid livmodern :/ Men det är över nu iaf. Sen efter en stund kom Melli på besök = ) ville träffa både mig och jonathan. Hon gick för en liten stund sen, jag ska väl hoppa in i duschen nu sen laga nån mat kanske.. Får se vad som händer ikväll om han kommer hit eller inte. Hoppas de iaf :) Vill gosa med dig!
Men men, ha det fint! Puss & Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Hihi jag hoppas det med:D
Ja det vart en bra promenad i dag och jag tycker vi ska göra det lite oftare när det är fint väder och jag vet oxå att det är mitt fel att vi inte går så ofta för det brukar va jag nu för tiden som inte orkar...men nu ska det bli skärpning för min del :D Så skönt att bara gå och tjata lite om allt och inget:) Tack för en fin dag gumman, älskar dig och din fina lilla kille.

2008-03-16 @ 18:35:16
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0