Blä!

HejHej!
Igår hämtade mamma & de jonathan här vi halv fyra, när de gick så grät jag :( Tyckte det var jätte jobbigt att lämna bort honom faktiskt, så när jag hämtat mig efter det så började man göra sig iordning.
Mötte malin sen så följde hon med till torget, var tvungen att köpa cigg & tamponger, satans mens! Gick hem till henne sen och började dricka. Majzan kom dit med sen efter en stund. Hade riktigt roligt där :) Det var då, jag majzan malin & tobbe :) Sen bestämde vi oss för att dra på fest i årby, det var inge alls kul.. Blev kalabalik. Men jag slog iaf inte ihjäl nån, jag kan hålla händerna i styr ändå
Har ju som sagt vart skit sur i tre dagar nu :/ Kom iaf hem vid 3 tiden, då blev jag fly förbannad för fick veta ett och annat & ja, för det jag skrev till personen har allt blitt ett helvete :/ Icke bra, men.. när jag blir arg på någon kommer allt fram som jag försökt hålla inne.
Så nu är det en som vill anmäla mig till mydigheterna pga det jag sagt till dens flickvän.. & han hotar med att de kommer ta jonathan ifrån mig osv. Han anser inte att jag är en bra mamma..
Och sen har man tjaffsat med tottis & hans brud idag med, jobbigt sånt hära :P
Har raderat nästan alla på min msn, ska radera nästan alla på bdb också.. Så bli inte paffa om jag raderar er.. Orkar inte ha folk på msn som jag knappt snackar med & som jag inte har någon lust alls att snacka med..

Idag vaknade jag närmare 11 tiden, tog en halv cigg sen gick jag raka vägen hem till mamma, har vart där hela dan typ, kom hem för en timma sen typ..
Min bror & alexandra kom idag, de är hos mamma nu och festar.. Kiddi lär ju ringa nån gång inatt för han & alexandra ska sova här & de har inga nyklar..
Nu ligger jonathan och sover och hoppas han sover ett tag till.. känner att jag bara vill ta det lugnt. Är lite seg idag & irriterad. Men är dock inte bakis.. Thank god! Drack ju inte allt för mycket igår, har ju en son att ta hand om dagen efter =) Kommer nog ta ett bra tag till tills man går ut igen..
Men men har inget mer & säga nu.. Ha det fint . Puss&Kram

Älskar min son mer än allt annat. Han är väldens bästa son! Mitt lilla änglabarn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0