Äntligen :D

HejHej!
Nu har jag äntligen en data hemma :D Min data funkar inte så fick låna min gamla data ;P Den är inte så seg som den var när jag hade den, men kan väl bero på att det är inte xp på den (tror jag itne för det ser ur gammalt ut) sen är det inte så mkt skit på datan xD Men men kan väl berätta lite om hur det har vart nu..
Idag gick jag till malin på morgonen, kom dit, matade lillen sen åkte vi inte till stan vid elva tiden, stack till försäkringskassan, skatteverket och ett piercing ställe.. sen åkte vi till t.hälla igen.. köpte lite ficka och satte oss och ficka, mötte sen hennes syrra och gick till öpnna förskolan, satt där lite och snacka. sen gick jag hem till min mor och hon till sin (dom bor precis jämte varandra :P) var hos mamma en liten stund sen gick vi till hemköp och sen hem till mig, gjorde iordning mat till lillen, starta datan & satte mig och käka.. vid nio tiden gick jag, malin, tobbe & våra barn ut och gick :) Kom hem halv elva typ..
Igår kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde xD Haha, var väl hos mamma det mesta tror jag.. Jo på kvällen så gick jag malin tobbe & våra barn ut och gick på kvällen då med.. samma runda som vi gick idag = ) Jo sen vid fyra så gick jag mamma markku & jonathan hem till antti och mirra.. var där en bra stund.. efter det gick jag hem.. så hade vart hos mamma hela dagen.. så färga vi mitt hår också.. brunt.. inte så mkt skillnad, bara nyansen..
I söndags gick jag en lång promenad med jonathan på morgonen, ringde mamma vid nio men hon skulle fortsätta sova, så jag gick hem till malin & tobbe en stund.. gick sen hem till mamma vid elva då hade hon precis gått upp, var där hela dagen.. fick mat och så med = ) Sen mötte jag Malin & tobbe mot kvällen, de följde med mig till coop sen gick dom hem och jag hem..
I lördags Gick jag hem till mor har jag för mig, var där och gick inte hem förens vid tolv.. satt och kolla på film hela kvällen.. kommer inte ihåg så mkt mer av dagen :P Gick nog ut och gick med malin på morgonen också.. en lång promenad..
I fredags var jag nog också bara hos mamma, jo det var jag för de skulle hämta jasse och jag satt barnvakt åt gabbe för de hitta honom inte när de skulle iväg.. Sen vid nio tiden eller något så mötte jag malin, hennes syrra & självklart malins baby.. De gick med mig hem för malin skulle ha mina blöjor (köpte fel till jonathan och hon använder dom) de fråga om jag skulle med ut och gå men blev inte så för jonathan skulle ha mat och så..
I torsdags det var då jag kom hem.. så finns inte mkt mer att säga.. Jo det var ju nån dag som jonathan sov 12 timmar.. han somnade sju på kvällen, trodde han skulle vakna igen, så jag gick och la mig vid åtta (hade bara sovit tre timmar dagen innan) men sen vaknade jag sju på morgonen och då hade han inte vaknat, så det var bara till att väcka honom och ge honom mat och sånt :P Blev väldigt paff att han sov hela natten.. ^^, Men han har börjat sova jätte bra :)
Ajja, finns inte mkt mer och säga, imorgon vet jag inte vad som händer.. ska väl försöka att inte gå till mamma, är ju där varje dag.. ska väl pyssla lite här hemma kanske, ska nog upp till torget med och prata med dom på TF sen så ska man väl gå promenad också som vanlig, det är jävligt härligt =)
Ne nu ska jag sova.. Ha det fint. Puss&Kram

(jo och för dig som fråga, jag vet inte vem pappan  är ännu, tanten hade skickat papperna till fel ställe så vet väl om ungefär en månad :( lång tid kvar men förhoppningsvis vet jag då, så du kan fråga igen om en månad om jag inte skrivit det här.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0