Jag har ingen aning om vad jag ska göra, göra med mitt liv. Just nu har jag en son på 5½ vecka.. Men vad ska jag göra när han blir äldre? Kommer jag flytta till Island eller kommer jag bo kvar? Ska jag försöka mig på skolan igen eller ska jag söka jobb.  Och om jag bor i sverige, ska jag bo här i lillafinland där alla bara dör hela tiden eller blir misshandlade.. eller ska jag flytta någon annanstans? I så fall vart, svenljunga? Falkenberg? borås? Och nu blev allt mer komplicerat när jag träffa han, jag vet inte om han vill något jag vet inte ens vad jag känner. Han säger att han tycker om mig, men gör han de? Sa han bara så eller menar han de? Och varje gång jag fått sms från honom så pirrar det i magen, när jag vänta på han igår så höll min mage på att vrida sig ut och in jag var så pirrig i magen, är det ett tecken på att tycka om någon? Jag vet inte, det var så länge sen jag kände såhär så jag vet inte om det är kärlek eller bara att man var nervös.. Och igår när han var jag livrädd för en sak, första gången ever typ, men varför? Och vi snacka om de & han är så snäll & förstår verkligen! Jag kunde också förklara det face to face, aldrig kunnat det innan.. Men han är rädd, och det förstår jag.. Jag har barn & sen en till anledning.. Känner jag kanske såhär också för att det var så länge sen man ens var med någon ? man tror men egentligen äre inte så. Men jag har vart nyfiken på honom i snart ett år, så nu äntligen har man träffat honom.. och nu blev allt jätte komplicerat. Vet inte vad jag ska ta mig till! Jag har sagt att det blir inget förhållande förens jag vet vem pappan är, men hur j ävla länge ska jag behöva vänta? Visserligen trodde jag inte att någon skulle någonsin vilja ha mig, jag menar jag har en sån på lite mer än en månad & så..
Hur fan ska jag göra med allt? Jag hade också bestämt mig för att snacka med honom när han vakna, men när han väl vakna så vågade jag inte, vågade inte säga ett ord typ.. var rädd att han tänkte "va fan har jag ställt till med". Men jag vill veta om allt han sa igår är sant, eller om det var ölen som prata.. Men han är underbart på ett vis, han är jätte snäll, jätte fin & hur snäll som helst mot min son :) Näe, nu babblar jag bara på.. Ska sluta skriva.. Men som sagt, allt är så jävla komplicerat nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Kommentarer
Namn: Lia Florenz

söt header

2008-03-16 @ 10:26:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Namn: Kornelia

Hoppas du kan tilllåta dig själv att va lycklig för en gång skull, han är jättesnäll och go kille men som jag sa till dig så har alla sina brister ingen är perfekt. Men hans brister vet jag ingenting om så det är bara att ta reda på det:D Det att han är så go mot Jonathan är ju ett stort plus, ett måste!! Men jag håller tummarna för er två....eller er tre:D
Älskar dig gumman och jag är så stolt av dig :)

2008-03-16 @ 11:18:44
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback

RSS 2.0