Vind

Godmorgon.
Vaknade halv sex imorses, gav jonathan mat & la han en liten stund till, han har precis vaknat igen.. & klockan är nu nio här.. Det blåser fly förbannat mycket ute :S men det är inte så ovanligt.. Vet inte hur mycket det blåser, men enligt vädret ska det bli 23m/s klockan tolv, och tror nog att det redan är det?
Igår gick jag ner till försäkringskassan och fick prata med en där, ska skriva på ett papper & så om underhållsbidrag, sen affären och sen till banken, men personen som jag skulle snacka med pa banken var inte där, gick sen hem till marta & på vägen mötte jag sylvia, hon skulle med dit. jonathan fick mat & mjölk sen lekte han massa med lekgrinden & lite senare somnade han, jag somnade också sen, vi vaknade halv sju, då fick han mjölk & sen gick vi hem.. Efter en liten stund hemma så kom Emma på besök och stanna till halv ett ungefär :P satt och snacka med jari till halv två eller nått sen tog jag jonathan och gick upp och la oss, han i sin säng och jag i min..
Ska nog ringa marta om en stund och kolla om hon vill hänga med mig till jobb & kolla om jag får jobb där och sen till dagmamman & kolla om jonathan får en plats där.. Hoppas det :) vill ha allt klart när jag kommer hit i september igen..
Som sagt så ska jag & jonathan flytta hit, har nog fått en lägenhet med. finns två stycken, en som inte är riktigt klar än & en som min gamla chef hyr ut över stora helger men funderar på att börja hyra ut det helt.. Så ska kolla med honom någon dag hur han vill göra, om jag får ta den eller inte, den är fin & i ett jätte bra läge :) förutom att nedanför har dom ibland fester för sånna som går på högstadiet, men det händer inte alls ofta & när det händer kan jag & jonathan vara hos någon annan :)
Jo, snackade med jonathan pappas tjej igår :) Fattar inte att jonathans pappa inte kunde berätta vad hon var för en tjej så jag slapp vara orolig över att en 15 passa min son & att hon umgås mkt med min son.. Men nu är det så att hon är inte alls som de flesta 15 åringar, utan hennes helger består typ av att passa barn & hennes mamma jobbar på lekskola och dit brukar hon gå för att leka med barnen & hon är van vid att passa små barn & så små som jonathan, sen tycker hon det är skit kul med jonathan.. hon verkar till och med mognare än vad jonathans pappa är, så nu är allt lugnt och jag slipper oroa mig :) Fast jonathans pappa blev ju inte direkt glad av att jag prata med henne, men eftersom han inte berätta ngt om henne så fick jag fråga henne själv, han var väl rädd att jag skulle vara elak eller ngt mot henne :P
Men men, ska göra ngt annat nu. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Anonym

Hej halloj vännen min!



Mkt o läsa sen sist.... :P

Vi kom hem förra veckan jag o Antti men har nog inte börjat landa förrän nu tror jag.

Här är ananrs allt som "vanligt", o imorron ska vi grilla med din mor o Markku här...fläskfile´ ala mums!

Är faktiskt grymt sugen på din mammas goda potatissallad...kanske ska ringa henne o fråga om hon orkar göra.....? haha...nemen...fniss



Krama Jonathan från mig...o gärna lite bilder med tack i bloggen!! :D

Har lagt in några bilder från våran resa till Mallis med om du ville kika...vi hade det FANTASTISKT. :P

2008-06-04 @ 14:53:03
Namn: Mira

Hej halloj vännen min!



Mkt o läsa sen sist.... :P

Vi kom hem förra veckan jag o Antti men har nog inte börjat landa förrän nu tror jag.

Här är ananrs allt som "vanligt", o imorron ska vi grilla med din mor o Markku här...fläskfile´ ala mums!

Är faktiskt grymt sugen på din mammas goda potatissallad...kanske ska ringa henne o fråga om hon orkar göra.....? haha...nemen...fniss



Krama Jonathan från mig...o gärna lite bilder med tack i bloggen!! :D

Har lagt in några bilder från våran resa till Mallis med om du ville kika...vi hade det FANTASTISKT. :P



2008-06-04 @ 14:54:32
Namn: Mira igen

Hahha...det här går ju bra..först kommer inget kommentar upp som jag skriver o nu dubbelt...hmpf.



aja. Kram!!

2008-06-04 @ 14:55:37
Namn: Kornelia

Skönt att du har fått träffa henne och slipper oroa dig, visste det nästan att det skulle bli helt lugnt bara du fick prata med personen i fråga. Det är ju det jag säger att man ska ALDRIG lyssna på vad andra säger utan göra sig sin egen uppfattning om folk. Lära känna dom innan man dömmer dom:D

SOm Mira har skrivit så ska vi dit i kväll :D YAY ska bli kul....och Kiddi kommer dit oxå:)

Men ni får ha det så bra och sköt om er. Saknar er och älskar er. Puss o kram!!!

2008-06-05 @ 08:12:08
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0