Svar till anonym.

för det första så hade hans pappa själv lovat att ta honom denna helgen & hela, och han skulle inte låta jobbet gå före eller något.. Men det gjorde han, så jag blev riktigt besviken på honom.. för det var en stor fest på G som han visste att jag hade då planerat att gå på eftersom att han skulle ha honom..
Och jag bryr mig inte bara om att festa.. det som kommer först är min son och kommer alltid att vara.. men nu på senaste tiden har han vart hos en barnvakt mycket för att jag har JOBBAT! För jag behövde pengarna till mig och honom... & hans pappa är inte så bra som det kanske verkar som.. han är omogen & barnslig.. Han kunde inte ens berätta det för mig att han tänkte låta hans flickvän sitta barnvakt, hade jag vetat det så hade jag tagit honom själv.. Jag vill gärna känna personen som sitter barnvakt åt min son. Vill inte låta vem som helst sitta barnvakt.. Han var visst inte med min & hans son mycket alls i helgen, jag har ingen aning om vem som hade honom :S och det sårar mig djupt, för han var istället ute hela dagen och spelade fotboll, medans någon hade min son... och han låter mig inte ens veta.. Jag lät honom iaf veta vart han var & varför han var där han var & om han gjorde något nytt, eller vad som helst så lät jag honom veta.. men han verkar ju inte bry sig så mycket som han låtsas göra..
Jag kan erkänna att ibörjan var jag svartsjuk, men hon är 15 år & är omogen, folk som jag känner som känner henne säger till mig att det förstår inte varför han är tillsammans med henne för hon beter sig som en 12 åring :/ & sen är hon skit sur över att hon blir som en styvmamma för honom.. Hur kan jag då lite på att hon är bra för mitt barn? & Tro fan att jag blir arg när han låter henne sitta barnvakt och inte ens fråga mig, när det är hans helg.. en mamma vill gärna känna personen som tar han om ens barn, men du verkar inte förstå de?

& Hade du vart i min sits, fått gå igenom det jag gått igenom, lyssnat på det som har blivit sagt till mig, så hade du nog blivit minst lika upprörd som jag.. egentligen så ska jag skita i vad du skriver.... du verkar inte alls känna mig eftersom du säger att festa är viktigare än min son..

Men men, du får tro & tycka vad du vill..

Kommentarer
Namn: Alexandra

Men i den frågan ang att hans flickvän var barnvakt, din son var hos sin pappa, hans pappa har ansvaret, lita på att han vill sin son väl istället.

Låter faktiskt precis som du mest är svarsjuk på att han har en annan :S

Sen så är det ju samma som du lämnar bort honom flera dagar , fastän pengar behövs , mammapenning mm har du väl + soc?

2008-06-02 @ 20:24:04
URL: http://onttonen.blogg.se/
Namn: emelie

känner med dig.

2008-06-02 @ 21:29:32
URL: http://onlyems.blogg.se/
Namn: Anonym

Håller med föregående talare :S Pappan har ansvaret/du har gett han ansvaret/lita på vad han GÖR!



O att du inte kan sen kontrollera vad din son gör o vem han är med på hans tid har faktiskt du i praktiken inte ett dugg med att göra- sry! Precis som han inte kan det när DU har barnet....

Isf så av det du skrev skulle väl jag säga att du lämnat iväg din son till någon som du anser inte klara av ansvaret o inte litade på?



Du har ju precis kommit till Island, var det ens bestämt att ni skulle plötsligt ha delad vårdnad där eller...? Not my business verkligen men, tycker det låter verkligen som du slänger på han ett ansvar över sonen som han borde få växa in i istället.



O jag hoppas förresten att du tänkt på att det du får ut av att jobba, det drar soc av? För jag hoppas du berättar detta? Annars kan du råka i ett ganska tråkigt läge :S



Ja jag känner ju verkligen inte dig, det har du rätt i, men som jag skrev, av det som du skriver så kan man faktiskt läsa mellan raderna att det låter som ren o skär svartsjuka o att festa är det som gäller.

Hoppas verkligen att du får upp ögonen innan det är försent. Somsagt, det var det enda jag ville med mitt inlägg tidigare! O Än en gång, stort lycka till med Livet.

2008-06-02 @ 21:30:47
Namn: Anonym

Skulle jag vara du, o var osäker på barnvakten, skulle jag skita i att festa o gå hem till henne. låta henne ta hand om barnet men ändå vara med eftersom du var påverkad av alkohol. men att ens kunna festa o samtidigt vara osäker på hur ens son har det :S Vill inte lägga mig i på något sätt om hur du tänker o behandlar din son, allt är upp till dig.

2008-06-04 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0