Mörkret är min ända sanna vän.

Nu orkar jag fan inte bry mig mer, sticker hem och stannar där, får se hur länge jag blir kvar, men ska flytta till en mindre lgh sen får man se..
flyttar jag hit så bli inte, mamma, mormor & moster glada.. men flyttar jag inte hit så blir inte jonathans pappa, hans släkt, mina vänner & en annan moster inte glad..
men flyttar jag hit och jag sedan inte trivs och vill flytta tillbaka så kan jonathans pappa stoppa mig & då får jag antaingen stanna här emot min vilja eller släppa taget om jonathan..
blir så trött på detta liv så det finns inte! aldrig är ngn nöjd, aldrig är det lätt.. Suck, gå och dö!

Kommentarer
Namn: Kornelia

Klart att jag inte skulle bli glad, skulle inte få lära känna mitt barnbarn, skulle inte få umgås med dig. Men som jag sa så är det ditt liv och Jonathans du får tänka på. Vill bara att du är 100% säker på att du gör rätt.

Du får nog lära dig att tänka lite positivt, för gör man det då blir allt mycket lättare. Mörka tankar gör livet mörkt.

Älskar dig gumman och saknar dig!

2008-06-12 @ 10:39:17
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0