jävla trapp jävel!

Trillade ner för den förbannade jävla trappan idag, har aktat mig för den sen jag kom hit, men idag small de! Så jävla typiskt! Sen höll jag jonathan i famnen med :( Vågade inte kolla på han förens jag bett en kompis komma till mig, men han hade inte skadats något alls :D inte en skråma, och tack och lov för de, när gudrun & jenny hade kommit så skratta han och var jätte glad :D men jag grät fortf :P
Har jätte ont i svanskotan, svider på armbågen & sen ont i ryggen :S
Den trappan är inte riktigt klar än & brant är den :( usch, hatar den trappan!

blåmärlet            trappan nerifrån       trappan uppifrån

Kommentarer
Namn: FREIJAS MAMMA - Caroline.

AIIIJ vad ont de där ser ut att göra de var ju inte ett litet blåmärke.

2008-06-14 @ 00:47:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0