Godmorgon!

Idag bestämde jag mig för att inte somna om.. eftersom jag ska till familjerätten idag & skriva på papper... Ska iofs inte vara där förens kvart över tio, men känner att jag inte vill stressa. för skulle jag somna om skulle vi säkert vakna vid halv tio. eftersom det är då jonathan ska ha mat igen, eller skulle. får nog ge han lite tidigare med tanke på att han inte åt hela flaskan..
Har sovit ungefär 3½ timma inatt :S Känns super skönt! (eller inte, skulle vilja sova 12 timmar eller något.. men men :P)
På tisdag flyttar jag förmodligen, om jag inte kan flytta lite tidigare, ska ringa hon idag och kolla om jag får kolla på lghen och så fråga henne när hon flyttar ut. så kan man kanske flytta i helgen & då kommer nog min pappa upp med för att hjälpa. och kanske med en soffa också.
Jag har ju varken soffa eller soffbord nu :P Gav det till min bror eftersom att jag skulle flytta till island och då skulle jag sälja allting typ .. så jag har hans gamla säng som soffa.. det är rätt skönt men lite fult :P

Den 7juli kommer Alexandra & hämta Jonathan, hon ska ha honom några dagar.. kanske en hel vecka beror på hur länge jag kan va utan honom & hur länge hon orkar.. (det var faktiskt hon som erbjöd sig att ha honom en vecka) Ska blir rätt härligt att få vara lite barnledig, speciellt så precis efter flytten, så kan man få iordning hemma ordentligt och sen massa egen tid :) Men tror jag kommer sakna honom nått så fruktansvärt :P Har bara vart utan honom en helg helg en gång.. eller från 18 på fredag kvällen till 15 på söndags eftermiddagen. Då hade J.s pappa honom,..
Men men, tror det kommer göra både mig och jonathan gott att han är hos henne.. jag har ju inte fått vila upp mig ordentligt sen han kom så det ska jag passa på och göra nu.

Men men, har inte packat ett skit ännu :S men måste ha mina nyklar så jag kommer in till förrådet till mina tomma kartonger, och de kommer förhoppningsvis idag :) Boman fick skicka de till mig med posten, eftersom när han körde mig till Arlanda så tappa jag de i hans bil. (TACK OCH LOV!) Trodde nämligen att jag tappat bort dom :P Hade ju inte alls vart omöjligt med tanke på att det är jag ^^ är expert på att tappa bort saker :P Så ja, de kommer idag och då ska jag försöka packa lite hade jag tänkt, tycker bara det är så jobbigt med lillen :S Men andrea skulle kanske komma hito ch passa honom här medans jag packar lite, så kanske vi skulle in till stan och köpa mer hårfärg till mig och ta en kopp kaffe :) Vilket vi gjort två dagar irad :P

Ehum, tycker detta inlägget har blivit lite för mycket nu. Typ allt mellan himel och gjord..
Orkar btw inte skriva blogg på dagarna, för oftast när jag kommer på att göra det så brukar jonathan vakna, inte bara det att han vaknar av de utan han sover ju inte länge på dagarna och jag kommer alltid på de så sent & han gnäller ju hela tiden tycker jag , för han vill ju att man ska hålla honom hela tiden.
Ajja ska hoppa in i duschen hade jag tänk & sen diska och så. Kanske drar man till mor och käkar frukost sen vid halv nio? Hm, får se, får se.
Ha det fint gott folk! Puss&Kram

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

Kul att äntligen se lite uppdatering babe!

2008-06-25 @ 09:18:30
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0