....

Imorgon åker jag till min faster sesselja uppe på landet.. sen den 20 juni åker jag hem till sverige :( sen den 1juli så ska jag flytta till en mindre lägenhet.. En tvåa, Blir stress där.. sen när allt de är klart då är det förmodligen mitten av Juli.. just det, jonathan skulle döpas med? men nej, det ska han inte, har bestämt mig för att inte döpa honom, det får han nog välja själv när han blir äldre, jag tror inte på gud och den skiten, sen är det bara massa krångel med det.. har ju familj och släkt över hela norden känns de som.. så nope, blir inget dop.
Håller fortf på att fundera över flytten hit, vet inte hur jag ska göra.. allt blir bara pannkaka.. först var det helt okej och flytta, sen började allt tjöt och nu ska jag helt plötsligt inte flytta :S det är KAOS i mitt huvud nu :S ehum, kommer inte ihåg vad jag skulle skriva, lika bra att fortsätta packa :S hejdå!


Kommentarer
Namn: Marie , Williams Mamma!

Vrf ska ni flytta till en mindre lägenhet?

2008-06-13 @ 10:16:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Namn: Anna/e-tuna

Äh, varför flytta till Island? Tycker inte du verkar ha så stor hjälp av J:s pappa. Du har det väl bra i Sverige där du har din mamma som är till stor hjälp?

2008-06-13 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0