Barnledig Helg!

Fredag: Gick ner till Pizza 67 runt ett tiden för jag skulle äta men då var den maten slut :P Så blev inget ätande då.. Sen Så kom jonathans pappa dit.. Lite senare vid fem tiden så kom han hem hit och hämtade honom.. då sa han att han inte behövde mat eller blöjor bara kläder & Täcke.. Så då leta jag fram lite kläder & packa ner det + hans täcke & medecin.. Sen äkte de iväg.. Sen gick jag ner till jobbet & jobbade en liten stund, efter de gick jag hem och duscha & sen drog jag hem till Thelma vid halv elva tiden.. började göra oss i ordning och sen efter en stund drog vi till Lundinn och kort efter till drifanda.. Hade riktigt roligt faktiskt.. var där ett bra tag sen drog vi över till lundinn igen.. dansade och hade allmänt kul, träffade en kille där med som kom ihåg mig från att jag och min kusin var här för 4-5 år sen :P Det var lite kul ^^ Anyway, gick sen hem till thelma, käkade lite mat och sov sen..

Lördag: Vaknade vid fem tiden.. vart fly förbannad på jonathans pappa för han bad mig ta jonathan och han hade lovat att ha honom hela helgen.. han hade blitt erbjuden att jobba... Gick hem snabbt och drog sen till jobbet (skulle vara där halv sex och det var jag med..) Fortsatte att tjaffsa med jonathans pappa. Tillslut gav han upp.. (Det var ändå HANS hel helg!) Men iaf, kom hem vid tio tiden och då tvätta jag mina kläder sen hoppa jag in i dusche och vid halv tolv drog vi till Joa.. Sminkade mig där & sen sjöng vi och hade as kul, vi halv tolv drog vi till en fest.. fucking 250 kostade det in :P men det var de värt.. där träffade jag jonathans pappa. (hade redan fått höra att han satte jonathan i barnvakt och inte till vem som helst..) Innan vi drog snackade jag med honom och frågade vem som passa och han sa att hans bror & hans tjej gjorde det.. sen frågade "din flickvän då?" jo hon passa honom till tolv svara han då. JÄVLA SVIN! han vet mkt väl vad jag tycker om att hon är i närheten av jonathan, hade säkerligen vart okej om jag träffat henne och lärt känna henne, men har bara sett henne en gång och hört mkt om henne... Hon är ju för fan bara barnet själv! Och när han berätta det för mig så kolla han inte ens på mig.. Men men, sen när det stängde så drog vi till Lundinn sen drifanda sen lundinn. på drifanda tog vi en drink sen gick vi över till lundinn och tog en drink där med.. efter vi vart där drog vi till nån efter fest.. magni hette han som hade den.. och vid sex åkte jag hem till Thelma för att hämta cigg tror jag? :P sen när jag kom tillbaka så var vi bara där en liten stund, sen drog vi till nån brud på efterfest, där spela vi lite poker & drack öl.. sem drog jag, emma, garðar & hans bror hem.. har ingen aning om vad klockan var då. kollade aldrig på klockan.. men mycket antar jag :P

Söndag: vaknade vid tre och en kort stund senare ringde thelma och då hämtade hon mig.. drog till kiosken, köpte cigg och dricka, drog hem och bytte kläder, stack och hämta jonathan.. sa bara hej, okej & hejdå till jonathans pappa.. sen drog vi hem och gjorde iordning mat till lillen.. vid sju drog vi och åt hamburgare sen hem till thelma och där somnade jag i soffan (jonathan låg redan och sov) drog hem vi tio därifrån.. somnade inte fören klockan var runt halv fyra :S och vaknade typ halv sju imorses för då ville älsklingsbebis ha mat! Nu ligger han och sover & funderar med på att vila mig en liten stund.. klockan är ju bara åtta och eftersom jag inte sov så bra inatt :S Jo vaknade en gång vi halv fem med :S Men men, finns inget mer och säga, hade en rolig helg iaf :) Ha det så bra. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Anonym



Vill bara säga att livet går ut på så mkt mer än att festa tjejen. Som ditt barn? Den enda som eg inte verkar bry sig så mkt om din son e ju du själv?



Sitta o kalla andra för fjortisar och för att vara bara barnet...?

Lågt! Känner du henne verkligen? Ibland ska man kanske inte lyssna på vad andra säger?

Du kan kanske lita på barnets pappas tycke? han har ju faktiskt varit i säng med dig med....? Hoppas du förstår hur jag menar det där! :)



Av att döma utav det du bara skriver om här, så måste jag säga att du e nog inte så mkt bättre eller för den delen mognare själv faktiskt. Eller, så väldigt väldigt svartsjuk på tjejen...



Sen så vet jag inte men jag tycker det är otroligt fint av pappan att ens ta han en dag, låt han för guds skull växa in i rollen!! Han har väl inte känt sin son ens längre än hans flickvän om man säger så??



Barnvakt efter barnvakt, fest efter fest.



Varför bryr du dig så mkt om att hans tjej var barnvakt? Du verkar ju flänga runt rätt ordentligt med sonen din du själv med? =(

Läst i ett antal inlägg här att du haft barnvakt ti han här o där, o ändå e inte killen många månader....

men men. Handlar väl om att prioritera förstås. Hoppas din lille son uppskattar vad du prioriterat när han va liten....



Är inte ute efter att "hacka" på dig , utan mer kanske få dig att öpnna ögonen till verkligheten en liten stund?



Lycka till med Livet.

2008-06-02 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0