anonym, igen!

jag har inte slängt på honom något ansvar, det var han som ville träffa sin son och umgås med honom.. det var han som lovade att vara med honom så fort han inte jobba, det var han som frågade om han fick ha honom en hel helg, Jag har inte slängt något ansvar på honom.. men han får själv inse att säger man & lovar att man ska ha sin son en helg så får man ha honom en helg.. Han bad mig ta honom på lördagen för han vill jobba, men jag sa bara åt honom att han hade sagt att han skulle ha sin son och då får han ha honom, han kan inte dalta fram och tillbaka med det hur han vill.. så är det bara.. men då kunde han sagt till mig att han tänkte låta hans flickvän sitta barnvakt, då har jag kunnat ta honom istället, som jag sagt så vill jag inte att nån okänd ska ha min son, även om det är hans flickvän, kan mycket väl hända att hon är super snäll & trevlig & allt sånt, men det jag hört gillar jag inte och eftersom jag inte känner henne själv så blir jag ju orolig, men han kom hem hel och det är jag glad över, men ska be om att få träffa henne så jag kan slippa tycka illa om henne, för de vill jag ju faktiskt inte, det är ju min son styvmamma typ :S

Och en än gång, festa är absolut inte allt för mig ! hade det var det hade jag vart ute ikväll med min kompisar och festat, men det är jag inte.. jag hade vart ute förra helgen  också, och första helgen jag var här.. men det var jag inte.. För jag var med min son! Hade jag velat fortsätta festa som jag en gång gjorde så hade jag inte behållt min son.. men det gjorde jag för jag älskar honom, han är mitt allt & han går före fester & allt annat! Hans liv kommer före mitt!

Och du anonym, känner du ens mig? Verkar inte som det iaf, och har du inte mage till att skriva ditt namn?


Och nej jag är inte svartsjuk på henne, jag vill inte vara tillsammans med jonathans pappa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0