Saknar..

Jag saknar dig så otroligt mycket.. Jag tänker på dig nästan varje dag. Vad gick snett? & Varför kan jag aldrig sluta tänka på dig hjärtat? Jag kommer ihåg när jag stötte på dig på ICA förra sommaren, då var jag gravid.. Det pirra i hela min kropp & jag blev stum, visste inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle göra. Varje gång vi stöter på varandra så blir jag sån. Ändå är det flera år sen vi var tillsammans. Du betydde så enormt mycket för mig då, och kommer alltid göra de. Efter dig har jag inte haft ett riktigt förhållande, varat MAX i en månad :S Jag förstår inte riktigt varför? Vi var tillsammans i sex månader, men efter det gick det lite fram och tillbaka.. Du var min stora kärlek, min första & min ända..
Vissa dagar när jag mår som sämt så önskar jag att du var där vid min sida och höll om mig och sa att allt kommer bli bra, men du finns inte vid min sida.. och kommer aldrig göra igen :( Varför lät jag dig gå? Jag kommer ihåg en utav gångerna det tog slut, då var det jag.. Jag grät i flera timmar efteråt och mamma försökte trösta mig.. Jag grät till och med när jag gjorde slut, men varför gjorde jag då slut? Redan då var det ett tecken på att jag verkligen Älskade dig! Det var mitt livs största misstag.. Jag tycker det är så hemskt att tänka på att jag kommer aldrig mer bli din. Hur mycket jag än vill de.. Du har en flickvän som du älskar & jag har en son. Men jag vill så! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du kommer alltid finnas i mina tankar. Jag Saknar dig så!
Johannes Sandqvist <3

Kommentarer
Namn: nellan

fin bild!! var har du hittat den, har du ritat själv?

2008-07-25 @ 22:54:15
Namn: madelene

Nej, det är jag som har ritat den :)

Det är en tatuering som sitter på min arm. Vore ju snällt om du åtminstone skrev att det är min bild, copyright du vet.

2008-09-03 @ 12:01:13
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0