Mälarbaden&Salh

HejHej!
I torsdags var jag & jonathan hemma hos Andréa i salh, det var hur mysigt som helst. De har ju en uteplats & sen en liten pool och det var ljummet vatten i poolen. så härligt.. Solade & badade hela dagen, jätte trevligt :) Jonathan badade också.. första gången utomhus :D Han tyckte det var lite läskigt i början men sen gick de över och han plaska lite :D Var så mysigt att kunna leka med honom där :)




I fredags så åkte jag & mamma & handlade på Willys, Jonathan var förstås med också :) Handlade för 900 :S Allt har blivit så förbannat dyrt :( Det är HEMSKT! Men men, Sen när vi kom hem så tog jag cykeln som jag fick låna av Sara och cyklade till mälarbaden.. typ 7km, det var varmt & jobbigt!! och mamma & alla andra tog bilen, där solade vi & badade, Jonathan badade också lite :) Men typ bara fossingarna, för vattnet var inte så varmt.. är inte som i holsljunga, långgrunt :P Men det var mysigt & jonathan storm trvides där :D Och min lilla plutt har blivit så duktigt på att vända sig från rygg till mage <3 sen så kryper han nog snart :P Klara som är en dag äldre har redan börjat krypa & hon sitter jätte bra, så duktigt är hon! :D Så kul när de små liven gör framsteg :D Men iaf, cyklade sen hem igen och tog det lugnt.. var så varmt ju!



Idag så åkte jag, mamma & Jonathan till Maxi.. Handlade lite.. Sen kom vi hem och drog till Mälarbaden igen.. Jag cyklade & idag var det inte lika jobbigt förutom att svettet bara rann! Så fruktansvärt varmt! Inte ett moln, ingen vind & nästan ingen skugga på vägen .. Blä! Men det var skönt ändå.. När man kom fram så hoppade jag i sjön och tog ett dopp :D Skönt som fasiken var de! Sen satt man där och tjöta med familjen + freja, jimmy & Deras dotter jojjo ^^, Runt sex cyklade jag hem och de åkte hem.. Kom hem till mor, började grilla, åt sen, satt och tjöta ett tag.. sen gick man hem och plandera lite saker inför imorgon..



Over and out / Sessa

Kommentarer
Namn: joa

i miss u girl come back

2008-07-27 @ 02:18:21
URL: http://blog.central.is/sankagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0