Länge sen sist..

Godmorgon!
Det var ett tag sen jag skrev sist och rätt mycket har hänt :)
Jag & Jonathan flyttade till en 2.a den 1Juli =) Älskar denna lägenheten, skit bra område och jätte fin lägenhet..
Den 2Juli upptäckte min mamma att jonathan har fått en tand :D Skit kul!  Därför som han förmodligen vart/är så irriterad :P Sen den 3juli såg vi att jonathan har börjat ställa sig på alla fyra :D Skit kul de med! Så om en månad kanske så kryper han :D Då blir det spring fram och tillbaka :P Han har ju redan börjat sopa golven om han ligger speciellt på rygg :P Sen försöker han ta sig frammåt på alla fyra, men så fort han lyften ena benet för att föra det frammåt så trillar han framlänges ^^, Sötunge <3

När vi flytta så kom min pappa upp och hjälpte till, ursnällt av honom :) Så betalade han kärran också. Hur härligt som helst, för jag är luspank denna månaden :S På tal om pengar så har jag fortfarande inte fått mina pengar av socialen :S Och har räkningar som ska vara betalda + hyran. Blir så trött på soc, sen ska man kanske gå de ännu längre eftersom jag funderar på att börja plugga :S Usch! Vill helst börja jobba så jag slipper soc :S

Jahapp, jag kollade bort en sekund och då låg han på rygg istället :P Han är så söt, och det är så underbart att se ens barn göra framsteg :D Det är det bästa som finns, finns inget bättre än de <3

Imorgon ska man upp till apoteket :S Usch vill inte! Sen ska man besikta den gamla lägenheten, skönt och bli av med den för gott! Sen ska man in till stan också och träffa Alexandra, Sen säga hejdå till jonathan :S Kommer nog bli svårt. Han ska ju vara hos Alexandra i ca en vecka. Så jag får iordning här och bara få tid för mig själv. Ska bli skönt ändå men kommer nog kännas väldigt konstigt :S

Ja, sen resten av veckan vet jag inte vad jag ska göra :S Är ju barnledig, ska iaf få upp allting här så det blir klart, sen bara tänka igenom mitt liv kanske? Borde nog göra det för jag vet inte riktigt hur jag känner eller mår.. har inte riktigt fått tid för att lista ut det..
Just nu känns det iaf som jag mår skit.. Är ledsen, helt enkelt nerstämd, jag vet varför. men inget jag vill prata om med NÅGON!
Men men, ska ut och röka nu sen kanske hitta på något att göra.. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Emma

Men inte betalar soc ut bidrag om man pluggar? så vitt jag vet så går det emot deras regler eftersom man då förväntas ta csn. Kanske att man får ta en del i bidrag eftersom du har barn, men tveksamt ändå.. Min kompis gick på soc.bidrag (hade även ett barn) och när hon började på komvux så fick hon inte längre bidrag därifrån utan fick ta csn såsom alla andra.

2008-07-07 @ 11:11:10
Namn: Anna

En fråga bara :-) Varför vill du inte gå på apoteket?

2008-07-07 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0