Jojje:

Nu har jag kommit hem från Alexandra och det var jätte kul att vara med henne hela 5nätter :D Fast sista natten var jätte jobbig för mig. Fick min andra tand så grät & skrek hela natten & det var inte alls kul. Vi var ute på landet jätte länge & det var mysigt! Sen åkte vi hem till Alexandra inne i stan (Stockholm).. Hon är väldigt smart, för hon hade ingen säng till mig så hon gjorde en egen ^^, Tog bara en resväska och la mig i. Visst är det smart?
Sen på lördagen så åkte jag hem till mamma, hon blev jätte glad över att se mig :) Men hon skulle pilla på min nya tand hela tiden & den förra för den hade ju vuxit så mycket..! Mammor.. dom är hopplösa ;)
Nu är min Riktiga morfar på island, och när han har kommit hem så ska jag till honom. Han kommer upp och hämtar mig :) Sen så ska knäppaMamma & knäpaTantAndréa cykla till falkenberg & sedan svenljunga. Jag får det iaf skönt bak i en bil ;)
Ne det var allt för mig! Ha det så bra gott folk. Puss&Kram från hoppiga mig. / Jojje <3

Kommentarer
Namn: Bea

Inte bra att lämna bort han så länge :O

2008-08-11 @ 23:54:24
URL: http://metrobloggen.se/BeusZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0