Vill inte mer!

Nej det vill jag inte!! , jag vill att min älskling ska komma till världen nu, är så himla trött och vill bara att han ska komma ut så man slipper vara så tung & allt är så jobbigt... Orkar inte vänta tills den 25, om han ens kommer då?!
Idag har han varit jätte lugnt annars, otroligt lugn mota var han brukar, han har bara sträckt på sig nån gång, inget liv där inne som det var i går innan jag skulle somna.. SNälla bebis gör mamma den tjänsten att komma ut nu. Jag är trött & ensam & vill bara ha dig hos mig nu.

Idag skulle jag ju få sova ut men blev icke så.. mamma hämta mig här sen åkte vi till jysk, sen hem igen & där fixa vi med tvätten, sen åkte vi till Maxi, köpte gardiner & nån slags diskborste till nappflaskan, sen hem och hämta gabbe, åkte hit och lämnade mina grejjor sen hem till mamma igen, hon gjorde mat och sen efter det åkte vi till jysk igen, Mamma & pappa köpte ett skötbord till mig :D Överlycklig är jag! har ju ett som man sätter på badkaret men jag gillar det inte! Så imorgon sätts det nya skötbordet upp :) sen åkte vi till dialect, sen till tunapark, kolla amning BH, sen köpte mamma skivor på expert. kom hem hit och insåg att jag hade ingen hammare.. därför ska skötbordet upp imorgon. har inget mer och säga.. ha det fint. PussPuss

Kommentarer
Namn: maaalin..

Precis när jag skulle lämna Tunapark idag, så såg jag dig :) rund & go mage under jackan :)

2008-01-09 @ 21:08:17
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Namn: jonna

det var magnus som sa att den stog ledig :)

2008-01-09 @ 21:35:53
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: Kornelia

Det är bra gumman att du är nöjd med skötbordet.
Håller med dig att nu får han komma till världen, men han har det så bra där inne så han kanske har beslutat sig för att stanna där ett bra tag till ;) nä vi får hoppas på det bästa.
I morgon kan du ta det ganska så lugnt. Jag fixar skötbordet och sen kan jag hjälpa dig med det andra.
Sov sött gumman. Puss o kram...älskar dig

2008-01-09 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0