Uppdatering kanske?

Har haft förvärkar hela dagen idag.. men inte vill de komma några riktiga värkar. Börjar bli jätte trött på att vara gravid och vill bara att han ska komma ut! Just nu har jag en ständig värk i magen, vet inte vad det beror på men fruktansvärt ont för det!
Ringde förlossningen innan & hon sa bara att jag skulle vänta med att komma in tills det är bara 5min, eller tills jag känner att det är jobbigt.. Hmpf..
Men som sagt, det är ju bara en massa förvärkar.. har ca vart 10min mellan dom sen igår kväll.. & så var det fredags också.. lite innan idag kom dom mellan 6-7min.. men sen blev de jätte oregelbundna.. SUCK!
Ska göra korv med bröd nu och tycka synd om mig själv!
Ha det bra.

PussPuss från mig & busen!

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja Sesse det är en envis liten rackare du har där inne precis som sin mamma, men nu har jag gjort allt för att försöka övertala han om att komma ut tom hotat han att jag ska hämta han men inget fungerar :(
thihi
SÅ det är bara ta det lugnt och vänta.
Älskar dig

2008-01-22 @ 20:00:03
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Mira

..bara jag som kikar in här ....ligger i sjuksängen..japp, nog blev jag oxo drabbad :( ..Charlie är inne på sin andra omgång nu ...satt vid frukostbordet imorse o åt sin macka, sen huxflux ändrades ansiktsuttrycket, o han blev ledsen...satt i anttis knä o sen bara....spydde...:(...riktigt jävla najs...usch!!
Hoppades om att få komma in här o läsa att nåt kul iaf händer men Jonathan e verkligen envis han. Har på känn att han e en punktlig liten kille o kikar ut nää det var planerat haha....så...på fredag var det beräknat va?....han kommer då...tro mig hahha!

2008-01-23 @ 10:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0