Torsdag..

Ingen bebis idag inte & inte i natt heller kan jag lova.. Men men, det är 8 dagar kvar till BF (exakt en vecka imorgon), men är snart hundra på att jag kommer gå över tiden.. Tråkigt men sant.

Idag har jag väl inte gjort något speciellt precis :/ Vaknade så ringde mamma, hon hade tvätten och jag ville få lite tvättat så hon kom och hämta mig vid elva tiden, fick slänga i mig frukost och slänga ner min tvätt i påsar sen åkte vi hem till mor, hade tvätten från 11 till 16.. efter det kom markkus mamma & hennes kille på besök ^^, sen vid efter sex nån gång körde mamma hem mig..
Lagade pasta, gräddsås & köttbullar :P Åt det, sen kolla jag på TV, Diskade & bäddade sängen (tog på nytt påslakan, örngott & lakan) köpte ju nytt sånt för inte så länge sen, blev fint :) Kapplakan 2st köpte jag på jysk, kosta bara 50kr styck ^^, (tror det heter kapplakan iaf:P) Sen kolla jag på tv lite till och nu sitter jag här & tycker synd om mig själv, för jag har så ont i min rygg :P Att få lite saker gjort tar väldigt mycket på ryggen, tråkigt nog..
Imorgon ska jag upp rätt tidigt :P mamma ska ringa och väcka mig vid nio, om jag inte redan vaknat då, brukar vakna några gånger om nätterna/morgonen och sen gå och lägga mig igen men vaknar jag vid åtta eller något kan jag lika gärna gå upp då.. Så ska man städa iordning lite här hemma (inte för att det finns så mycket att städa men vill hålla det skapligt fint, finns väl några papper lite här och var som jag behöver fixa iordning & kläder på spjällsängen & plocka in disken för den har nog torkat då..) Anyway, sen blir det duscha & sminka sig för en gångs skull :P Det var väldigt länge sen jag gjorde det.. eller nyår var sist jag sminkade mig tror jag :P Blir väldigt sällan gjort nu förtiden ^^, känns så onödigt.
Sen ska vi iaf iväg till Tunapark, dom ska köpa grejjor till sitt baouta akvarium ^^, & jag ska köpa chips på coop :D smakade på ett par sjukt goda på nyår & dom finns bara där :P Sen kommer markkus mamma & hennes kille till dom, kommer med deras fiskar, vattenfall (till akvariet) & lite sånt..
Efter det ska väl jag och mamma laga mat.. Fläskfilé, vitlökssås & pasta.. *mums*!!! Mot kvällen ska vi nog spela lite poker och så, det blir nog trevligt kan jag tro :) Kanske sista gången man gör något sånt utan barn :P
Ajja, det var nog allt för mig.. Ska gå och sova nu.. Känner mig lite smått seg, ska bara lyssna på "Goodbye milky way" den är så sjukt bra <3 (med enigma om nån vill ta hem den)  Well, ha det fint folk´s & sov så gott.

PussPuss från mig & busen
8Dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0