Sur!

Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot!!!

Nu är jag riktigt förbannad, som ni kanske märker?
Som sagt så ska det bli faderskapstest.. & den ena är ju helt jävla dum i huvudet! Okej, han sa att han inte var redo för att bli pappa för han ville festa vidare och så.. Men ändå?! Hallå?!?!? Det är kanske din son..
Har frågat båda nu om de ska komma hit när barnet är fött om det är deras... & den ena sa Ja självklart.. och frågade den andra nyss och han ba "Nej!! Du får väl skicka kort!, det räcker" Så jag bara " Men hallå, det är kanske din son vill du inte träffa honom?" & han ba "Visst, men inte i sverige." Fattar han inte det själv att jag kan inte åka någonstans med ett nyfött barn & speciellt inte till island.. & som om han kommer engargera sig mycket när man väl kommer dit?! skulle inte tro de .. Det som finns i hans huvud är bara "FEST FEST FEST" & jag har inte råd att åka dit, det är dyrt & jag får inte så mycket med pengar.. Men han verkar ju inte bry sig.. han har pengar så han klarar sig gott och väl & han ska dessutom till bulgarien i tre veckor i juni.. & har han inte pengar så kan han alltid låna av sin farfar eller pappa.. dom är ju stenrika! Eller iaf hans farfar som äger ungerfär 5mille.. eller 50mille var det kanske, ah kommer inte ihåg..
Asså idiot! Snälla håll tummarna för mig att det inte är hans barn.. Vill så att mitt barn ska få känna sig älskad av båda föräldrarna & så.. inte bara av mig..
Detta förstörde verkligen min dag, skulle aldrig frågat honom.. :'(

Kommentarer
Namn: Anonym

Älskade söta Sesse, jag vet att det är lättare sagt än gjort...men det är inget du ska oroa dig för nu, vänta tills barnet är fött och då får du se hur det blir. Om det är han så tror jag inte att han har så mycket om det att säga, jag förstår båda två för dom har inte vart med hela tiden och dom har igentligen ingen aning om hur dom ska reagera. Det är inte lätt för dom, den ena är ju redo att åka hit och det är för att han önskar att barnet är hans, men den andra tror jag är mer rädd än att han inte vill. Men oavsett vem det nu är som är pappan så är jag nästan hundra på att när pappan har träffat sin lilla son kmmer allt att bli annorlunda. Tror faktiskt att det räcker med en bild så fattar han att det är på riktigt.....att han har blivit pappa:)
Det är inte det att jag håller med dom jag försöker bara se det från andra sidan oxå, bli nu inte arg på mammsi din :)
Älskar dig gumman och låt det inte förstöra din dag.

2008-01-16 @ 17:24:18
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Alexandra

vilken idiot den andra är , han kanske ska tänka sig för INNAN han gör något utan skydd i såfall , man får ju ta sitt ansvar om man sätter ett barn till världen !
Hoppas verkligen att det är den vettigare av dom som är pappa.
Jag tror du kommer klara dig utmärkt med lillkillen :)
Läst din blogg och lite tillbaka i tiden och du har ju gått från en livstil till en annan . du ska vara stolt över dig själv !
Lycka till

2008-01-17 @ 07:01:12
URL: http://peervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0