Städning.

HejHej!

Igår var jag o kiddi hemma hos mamma & markku, åt tacopaj & så dansade dom på dansmattan, jag kan inte göra det längre får så ont i mina höfter & knän :( Men dansa två låtar iaf :D Gick hem rätt sen :/ Kom väl i säng vid två tiden eller något sånt.. Men men, kiddi åker ju hem på söndag så man får passa på att umgås :)

Vaknade tio i tio idag typ.. Gick ut och röka & sen ringde mamma mig.. Efter den lilla pratstunden så satte jag igång med att städa.. Har plockat iordning allt, diskat allt & damsugit.. Hinner inte torka golven & damma nu, ska hem till mamma & hjälpa henne med tvätten för hon tvättar ju massa babykläder åt mig :)
Ajja, have to go!

PussPuss

Kommentarer
Namn: jonna

nu är det jäkligt spännande tycker jag, jag bara väntar på att du ska föda! Haha nejmen det är ju inte aaalls lång tid kvar ju! 20 dagar väl? (:

2008-01-05 @ 12:43:22
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: Melinda

du verkar dansa mkt dansmatta ;)

2008-01-05 @ 12:47:26
URL: http://melindawingren.blogg.se
Namn: jonna

det är det verkligen! Förlossningen är fan det häftigaste jag har varit med om i hela mitt liv, fast man kanske inte tycker det precis just då.. :P Men verkligen helt underbart att få höra skriket och se bebben i ögonen första gången, det är oslagbart! :D

2008-01-05 @ 20:18:08
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: Anonym

oj jag måste bara fråga, "Vaknade tio i tio idag typ.. Gick ut och röka & sen ringde mamma mig.. " röker du när du är gravid? :O eller missupfattade jag det hela? sötmage btw!

2008-01-06 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0