Rubrik

GodKväll!

Idag fick jag mina pengar :) Precis innan jag skulle till banken och klaga så tog jag ut ett sånt kvitto för att kolla i säkerhets skull, och då hade jag fått pengar :P Gött det! Betalade mamma & min bror det jag är skyldiga dom! Så nu är man 2500kr fattigare ^^, Men följde med mamma till baken & kiddi gick och klippte sig, åkte sen hem till mamma hämta ps2 och några spel, kom hem till mig sen, kiddi satt och spela och jag plockade ihop babykläder som ska tvättas hos mamma imorgon (om hon nu hade tid imorgon, hon kommer inte ihåg ^^, så sött.) Sen lagade kiddi mat & FAN SÅ GOTT det vaaar! Kycklingbitar i nån chilli sås & ris till det, skit starkt men sjukt gott!! Får passa på att äta det nu när bebisen ligger i magen, ammar jag får jag ju inte äta stark mat :( Har inte gjort så mycket efter det, satt här lite, pratade med josse i tele, kollat på TV och så.. Har gått ett avsnitt på 9.an som är asbra! "The triangle" men tror det var sista avsnittet nu, tyvärr! Men men, ska nog spela lite nu sen gå och sova. Hade tänkt att gå upp i tid imorgon & sätta igång med att städa och sånt.. Tyvär kiddi, du får inte sova till 12-13 tiden imorgon ^^, Ajja, Ha det fint folk´s!

PussPuss

Kommentarer
Namn: Frida

Hjärtat, jag tror det är dags att vi gör om din header ;)

2008-01-04 @ 12:27:21
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Marie

Har du msn?

2008-01-04 @ 23:42:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0