Ring INTE!

Hejsan!


Är fortfarande hemma hos mamma. Vill inte vara hemma.. Sen så har jag ju haft en massa förvärkar ända sen i fredag så känns bättre att vara här..
Jo just det.. rubriken ja. Ring mig inte!!!! Det är ingen bäbis på G ut, han har inte kommit och kommer förmodligen inte att komma på ett tag och jag orkar inte att folk ska ringa mig & kolla hur det går. JAG hör av mig när det är på G eller när han kommit... Detta gäller alla förutom Pappa & Kiddi.. Även mina bästa vänner.. Jag har bara ingen lust av att prata med folk, jag är trött, irriterad & så.. ringer ni kommer jag inte svara & ringer ni till min mamma kommer hon bara säga att jag inte tänker prata.. & när jag inte svarar så börja inte tro något.. Frida & Josse kommer få reda på när något händer & sen kommer jag skriva det här när jag har tid..

Har glömt att berätta att mammas & markkus fiskar var snabbare än mig på att skaffa bebisar.. dom har redan fått fyra stycken guppisar..
Har inget mer och säga, händer ingenting & är bara allmänt irriterad.. Så ha det bra.

PussPuss från mig & busen.
1 dag kvar älsk, kom nuuu!!! <3

Kommentarer
Namn: Lina

Jag hoppas att dt kommer gå bra iaf, och förstår om det kan vara frustrerande med telefonsamtalen. Lycka till hjärtat,

2008-01-24 @ 15:22:46
URL: http://lajniish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0