Ont :(

HejHej!

Ska snart gå och lägga mig, ska bara berätta lite om dagen.
Mamma kom hit nån gång innan lunch, så började vi göra iordning här hemma hos mig : )  Jag gjorde väl kanske inte jätte mycket, men diskade iaf upp all disk >.< skulle precis börja när hon kom :P mamma satte upp spjällsängen så möblera vi lite i mitt rum, är så mysigt nu :D men är inte riktigt klart! sen vaknade min bror & vi stack iväg och handla, jag fick låna 1000kr av mamma eftersom mina pengar inte har kommit in ännu >.< De skulle kommit 28.de men har inte kommit än.. Anyway, köpte lite mat och sånt. Kom hem sen igen, Kiddi (min bror) fixade lampan i vardagsrummet & sen fixa han internetet.. så han kunde ha bredband på sin data.. fick ju mina grejjor från BBB idag. Jag lagade sedan mat, men blev bara hamburgare, vart inte så sugen på nån riktig mat om man säger så :P tog det lite lugnt efter maten, var så mätt att jag höll på att spy ^^, (hade käkat massa gifflar & kex innan maten, dumma mig!) Sen gick vi hem till mamma vid åtta tiden, markku skulle spela turnering så hon ville ha besök :) Satt och kolla lite TV med henne, myspys :) Har precis kommit hem typ, kanske tio min sen ^^, Klockan är jätte mycket nu och jag måste verkligen sova! Ska upp tidigt (eller inte så tidigt :P halv nio/nio nån gång ska jag gå upp) & kolla banken och sånt.

Ja, rubriken heter ju "Ont :(" kan ju förklara varför kanske :P
När vi var hos mamma så fick jag sånna fruktansvärda värker i ryggen :( och det känns som det sticker i magen, skit ont gör det, blev alldeles varm. Har iofs haft ont i ryggen hela graviditeten men aldrig i hela mitt liv har jag haft så ont. Det började göra så ont på nyråsaftons dagen, var inte så farligt då, men nu gör dom bara ondare och ondare.. har ont nästan hela tiden & sen under den tiden så kommer det som värkar som gör ännu ondare. Suck! Vill bara att bebisen ska komma ut nu! Men det är ett tag kvar tills den 25jan..
Magen har iaf sjunkit jätte mycket nu!! & lillen rör sig inte alls lika mycket som han gjorde för en vecka sen. men när han gör det så ser det ut som om han ska komma ut ur magen ^^, Anyway, måste verkligen sova nu. Godnatt på er alla & hoppas ni haft en trevlig dag/kväll :) Skriver säkert en rad imorgon & lägger kanske upp en bild!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0