Massa..

.. ja, massa förvärkar har jag, tror jag iaf :P Det känns som det & magen blir helt stenhård.. Så vi håller på att klocka lite och så för att se om det kanske är nått.. Iofs känns det inte som om han kommer komma än på ett tag, har en känsla av att jag kommer gå över tiden och dom kommer få sätta igång mig.. men nu har jag haft dessa konstiga "verkar" under hela dagen.. & först nu ikväll berätta jag det för mamma, vet inte varför jag gjorde det men iaf så klockar vi lite och så nu, för KANSKE, vem vet.. så är det nått lite på G iaf.. även om det inte känns så alls :/
Får väl se om det händer nått, vilket skulle göra mig väldigt förvånad.. Menmen, det är ju inte så långt kvar tills de kan sätta igång mig.. bara 3veckor .. ujah! jag som hade hoppats på att han skulle komma tidigare.. har ju BF nästa fredag.. men men, ska föra något annat nu, Ha det bra folk´s! Och ha en fortsatt trevlig lördag!

PussPuss.

Kommentarer
Namn: Mira

C´mon Jonathan!! :D Vi e fler som väntar härute på dig!! hoppas du hörde att jag lockar på dig här med mumsiga ostbågar! De du! hihi...

HOPPAS det är på G Sesse!! håller mina tummar superhååårt! =)

Puss o kram

2008-01-19 @ 22:05:07
Namn: Kornelia

Och inte kom han i natt i alla fall :( men det har börjat så nu är det bara att vänta och se :D Komsi komsi lille prins....ja du Mira jag får väl försöka med lite godis nu då för inte vill han ostbågar ;)

2008-01-20 @ 09:57:16
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Jonna

jag längtar efter att han ska komma uuuut! Kom nu lilla bebben! :D

2008-01-20 @ 10:15:53
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: My

Hoppas han kommer snart!! Det är så mysigt att träffa sitt barn för första gången av mååååånga :)....

2008-01-20 @ 10:50:41
URL: http://mysan87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0