Kom ut nu!

Nu är jag så trött på att vara gravid >.< jag har ont i ryggen hela tiden! Kan inte ens gå och handla utan att jag får skit ont i den! Mina ben orkar snart inte hålla mig upp längre, är så trött i dom hela tiden, kan inte stå upp i säkert mer än två min sen måste jag sätta mig ner nån stans (om man står stilla asså) mina fötter på morgonen värkar så jädrans mycket att jag knappt kan gå, får ta mini mini mini steg när jag kliver upp.. Lillen rör sig så att det gör ont!! han ligger så långt ner! sen har jag haft så jädrans ont i ena min vad idag, vet inte vad jag gjort :S & sen haft ont där vid äggstocken (den högra!) känns mest när jag går.. Åh, vill inte vara gravid längre!!! Vill bara hålla min son i min famn, kramas & pussas & gosas..
Jag orkar inte vara trött & ha ont mer :( Jag vill kunna röra på mig ordentligt, inte vara så tråkig och inte orka något. Jag tror inte ens jag ska på Föräldragruppen på torsdag, för den ligger i stan och då måste jag gå en bra bit till bussen o ta bussen dit, sen gå en bra bit och sen samma sak när man ska hem fast tvärtom.. Jag tror inte jag pallar det, och sen dessutom att sitta där i 2timmar orkar jag inte heller :(
Ajja, längtar iaf jätte mycket tills bebisen kommer ut och jag får se hur den lille busen ser ut :) Han betyder allt för mig! Och nu är det inte så långt kvar.. 19 dagar om man räknar att det är ny dag efter tolv :P Så jag behöver inte vänta jätte länge till :) Ajja, ska gå och sova nu! Är dödstrött! Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Anonym

Ajdå stackarn, inte konstigt att du är trött nu så stor som du är.....men du har vart jätteduktig och jag tycker inte att du har vart tråkig...tvärtom så har du aldrig vart gladare än nu. Men som du sa så är det snart över :) Sen får vi hoppas att lillen blir lugn så du får vila upp lite...annars får jag komma och hjälpa till :D
Älskar dig gumman.

2008-01-06 @ 10:11:06
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0