Hemsk känsla :P

Jag hatar när man är så hungrig att man mår illa.. för när man mår illa så vill man ju inte äta något alls, men detta illamående går ju inte över förens man ätit, så då måste man äta så det känns hemskt. Man mår ännu mer illa bara tanken av mat. Så känner jag iaf nu & har gjort det ett tag, men var tvungen att läsa klart miras förlossningberättelse och den var lååångt :P Men nu kokar jag iaf lite nudlar till mig som jag ska äta innan jag sätter mig ner för att kolla på film i min ensamhet och vräka i mig saltapinnar & dipp xD Äter nudlar idag för det är rätt starkt! (när man sätter kryddar på nudlar när man hällt ut vattnet) sen imorgon ska jag göra kykling, chili sås & ris för det är fruktansvärt stark! ska försöka äta så stark mat som möjligt nu så bebisen kommer ut nån gång xD
Hade lite förvärkar i går, tror jag det var iaf, magen blev hård och sånt iaf! Hoppas snart att mår förjävligt så att man vet att den snart är ute :P Idag mår man för bra ! Och det gillar jag itne :P Vill ha ONT xD (kan ju säga att det är inte varje dag man önskar att man har så ont så man tror man ska dö! Men det gör jag nu, för jag vill ha min bebis i famnen!) Ska kolla till nudlarna nu. skriver kanske senare om jag orkar.

v38+1 idag :) Inte många dagar kvar nu bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0