Gråtfärdig :'(

Asså nu blir jag så trött på detta! Är helt gråtfärdig.
Sov ju hos mamma inatt, sov inte alls bra.. somnade vid halv tre två tiden, sen vaknade jag vid sex på morgonen! Skulle hjälpt mamma plocka ner julsakerna men jag gjorde inte alls mycket. Sorry. Men jag var så trött så orka knappt stå på benen eller något..
Anyway, rubriken heter ju "gråtfärdig :'(" och det är för att när jag kom hem idag så trodde jag att jag skulle få slippa alla myror, dom hade typ försvunnit, men ICKE DÅ! Istället kryllade det av myror i hela köket!!!!! Har säkert dödat över 20st, eller det har jag.. Fy satan vad äckligt! Va ju hos TF och klaga för inte länge sen och då fick jag doser som jag skulle lägga ut och det skulle döda som jävlarna men nejdå! Dom är lik förbannat kvar! Snackar med josse nu och hon sa att jag skulle lägga ut salt, och det har jag gjort! Såg en myra krypa in i ett hål och där hällde jag, får se om dom försvinner, men ska ringa TF imorgon och försvinner itne dom jävlarna så får dom fixa en ny trea till mig och det är NU! För jag ska ha bebis om 18 dagar och jag vill då fan inte att den ska bo i en sån här äcklig miljö!!!

Va hos BM idag :) Kollade UL, skulle se så bebisen har fixerat sig och det har den, såg en liten hand också, så otroligt gulligt :D Längtar så tills min lilla prins kommer till världen :D sen lyssna vi på hjärtat också och det lät bra! 150slag/min... mina värden var också bra, inget fel alls :) Ska till BM igen den 23jan.. spännande och se om jag hinner det ^^, ska ju ha den 25jan :D Mamma skakade hand med bm och tacka för allt :P Hon räknar inte med att få träffa henne en gång till xD
Ajja har inte mycket mer och säga, förutom att detta bli min första natt själv i lägenheten och det känns förjävligt! Inte för att man är själv utan för att detta är en vidrig äcklig lägenhet som jag inte vill bo i! Ajja hoppas att ni andra har det hemtrevligt och mysigt! Ha det bra,

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0