Godnatt!

Ja nu säger jag godnatt! Är jätte trött nu & har fruktansvärt ont i min rygg :(
Har inte gjort något typ sen jag skrev blogg sist.. Pratat med mamma, frida, josse & emelie i tele.. Kollat på TV & suttit vid datan.. Har kollat runt lite på försäkringskassan & så.. om föräldrapenning & barnbidrag och sånt, jag har ingen aning om vad jag ska göra för att få det ? :/ Någon som vet? Usch, hemsk jag känner mig som inte har koll på sånt :P Men jag kan inte veta allt. det är sånt man lär sig med tiden..
Anyway, har suttit och pratat med en gammal kompis på msn ikväll också.. så ska diskutera med mamma imorgon om hur vi gjorde för att jag skulle få hjälp av socialen och så.. sen ska jag berätta det för henne.. & jag önskar henne all lycka i världen hon lär behöva det & all stöd för den delen också. Håller tummarna för att allt kommer gå som hon vill.
Ne nu måste jag bara lägga mig ner i sängen innan jag dör av smärta xD (lite överdrivet kanske men det jag fruktansvärt ont och vill inget annat än att lägga mig ner och vila ryggen) Så ni får ha det så bra.. & frida, tack så hemskt mycket för den nya headern :) As kalas blev det, och det är ju bara för tillfället, sen kommer en ny när bebis är född ^^, Men julen är ju över och så, därför ville jag ha en ny & frida är ju så snäll som gör det :) ajja. Hejdå folks :P

PussPuss från mig och busen som aldrig vill komma ut xD

Kommentarer
Namn: Marie

barnbidarget kommer automatiskt månaden efter jonathan e född så föds han i januari får du barnbidrag i februari . o föräldrapenning måste du gå till fk o begära o då ska du ha ett moderskapsintyg med dig från mvc.

2008-01-16 @ 23:18:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: Jonna

kontakta försäkringskassan så fort du kan, för dom är skitsega! antingen så får du ett moderskapsintyg av din barnmorska eller så kan hon skicka det :)

2008-01-17 @ 19:56:15
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0