Godmorgon.

Ja, jag sa ju i mitt inlägg igår kväll att om jag vaknade vid åtta skulle jag stiga upp då.. Tro fan att jag vaknar 08,08 >.< Så jag stiger upp då.. Är väl inte så trött egentligen :P Är rätt pigg, men det är bara så skönt att ligga i sängen halva dagen & snart kan man ju inte göra det, om den lilla krabaten bestämmer sig för att komma ut snart ^^, Anyway, sitter och lyssnar på lite musik & kollar runt på massa bloggar, funderar på att gå ut med min älskade cola & ta några bloss & sen hoppa in i duschen.. Brrr *skakar tänder* det är ju så kallt i denna lägenheten tycker jag! Och då är det inte roligt att klä av sig allt och stå i en varm dusch sen gå ut ur den.. (det är väl det värsta, gå ut ur duschen, brukar stå där i en evighet för jag vet hur kallt det blir när man kliver ur den :P) Well, ska väl göra som jag sa nu tror jag.. Så ha det fint & ha en fortsatt trevlig dag!

PussPuss från mig & busen <3
7Dagar kvar nu älsk*
Mamma längtar efter dig.

Kommentarer
Namn: Anonym

tycker inte att man ska röka när man är med barn, blir så förbannad när jag ser eller hör om nått sånt!

2008-01-18 @ 09:52:39
Namn: Frida

Det är väl upp till Sesselja om hon vill röka eller inte?

2008-01-18 @ 11:35:57
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Anonym

Jag vill okså att min bebis ska tita ut nu förstår att du längtar massor jag har 27 långa dagar kvar en hel evighet.

Kan till lägga att även jag röker fast dock inte så mycket,
Men det är ju upp till var och en hur man gör.

Så ni som tycker att att vi är dumma i huvudet som röker, varför bryr ni er?

Stå på dej Tjejen och hoppas din Jonathan kommer snart

mvh Liisa

2008-01-18 @ 13:31:40
URL: http://liisagyllin.blogg.se
Namn: Sai

Kanske för att hon har ett ansvar för Jonathan som ligger i magen och som definitivt inte mår bra av röken. Det är därför folk reagerar negativt.
Sedan är det ju dock inte någon annans val...

2008-01-18 @ 19:22:11
Namn: liisa

Tack och lycka till med allt själv :)

Nä den 12 har jag bf och allahjärtansdag är den 14:de hehe..

Men jag hoppas inte man går övertiden :(

2008-01-19 @ 00:43:58
URL: http://liisagyllin.blogg.se
Namn: Frida

ÄR DU & FÖDER ELLER!? Får fan inte tag på dig.. Du får fan inte göra mig så här jävla nervös! Hör av dig!

2008-01-19 @ 11:53:59
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Kornelia

Nej Frida allt lugnt här :D Sesse mår bra för bra igentligen:S Han vill bara inte ut den lilla busen.
Btw ni som tjatar om rökning hit och dit lägg ner det nu!!! tänk på er själva och sluta tjata på andra hur dom ska va och göra! Bry er inte. Och sen är det jävligt fegt att skriva som anonym :D

2008-01-19 @ 15:00:59
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0