Godmorgon!

Idag är det söndag & det kallas som slappardagen.. Mamma ringde och väckte mig halv tolv :P sov länge idag och det var riktigt härligt ! Hade iofs inte planerat att sova så länge ^^, Men härligt var det.. Helst hade man velat sova tills bebisen är på G ut men det går ju inte för det kan ta allt från nån timma till 4veckor :/ för om bebisen inte kommit om fyra veckor blir man ju igångsatt men jag hoppas verkligen itne dom kommer behöva det, vil att han ska ut nu :P
Anyway, ska ta ut kykling när som helst, ska ju göra den där goda starka maträtten idag :P Sen får man väl se vad man hittar på, hade tänkt städa idag men vet inte om jag orkar, har så ont i min rygg :( Synd om mig :P Haha!
Äh, har inget och säga :P Så ha det bra folks ! Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Anonym

Usch fattar inte hur nån kan äta den där maträtten för jag måste ha i massa matlagningsgrädde så det blir ätbart :S och det blir ändå skitstarkt.
Men men gott är det :D

2008-01-13 @ 13:03:49
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Anonym

BTW om du vill så kan du komma hit för vi ska tydligen sjunga lite singstar nu :D

2008-01-13 @ 13:05:16
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0