Godmorgon!

Är verkligen jätte trött! Vaknade först halv åtta, men idag skulle jag få sova länge, trodde jag... mamma ringde vid nio tiden och sa att hon hade tvätt tid idag så vi måste iväg nu innan elva och köpa lakan till spjällsängen.. Så det var bara att stiga upp! Somnade väl vid två tiden inatt, kunde inte sova.. lillen höll mig vaken :/
Igår bytte jag rum, känns mkt bättre med detta rummet, finns inga silverfiskar och myror i detta iaf! & vi var och handla på willys igår med, köpte det jag behövde till bebisen & sen lite mat och så.. sen var jag bara hemma hos mamma.. hon bjöd mig på mat & det var så gott :P efter maten somnade jag i mammas säng & sov i ca 1½ timma, det var härligt! mamma körde hem mig vid nio på kvällen..

Idag ska vi som sagt åka och handla lakan, sen ska vi tvätta & så, sen ska vi väl iväg och köpa gardiner till mitt kök (har julgardiner nu) sen ska jag packa ner mina glas och sånt som jag har i deras bar.. behöver det för att fylla mitt möbelsett när jag tar ner julsakerna vilket jag hoppas bli idag. Sen ska jag damsuga köket & hallen, ligger massa döda myror där :( & idag blir det bara korv med bröd för mig i maten, orkar inte göra något annat. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla nån film eller så. Frågan är om jag orkar göra allt detta, har så frukansvärt ont i min rygg idag :(
Vad ska ni folk´s göra idag?

16dagar kvar, bebis kom ut nu! Mamma vill hålla om dig <3

Kommentarer
Namn: jonna

idag ska jag försöka bli frisk, :) förresten så finns det en ledig lägenhet ovanför våran ;)

2008-01-09 @ 12:24:49
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: my

idag har det blivit att städa garderoben, nätshoppa, leka med jamilia och diska. hunnit med en hel del med andra ord :P.

2008-01-09 @ 16:13:53
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Namn: jonna

tror den är som våran, 3 rum o kök 72 kvdm :)

2008-01-09 @ 16:24:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0