Fredag

Godmorgon!

Vaknade klockan åtta idag, bestämde mig för att då stiga upp.. Har mycket att göra idag (som vanligt) så det var lika bra att stiga upp.. Ringde mamma och hon blev lite paff av att jag hade gått upp frivilligt nu & det blev hon också när jag sen förklara att jag gick och la mig tidigt igår ^^, klockan kan inte ha vart mer än halv tio när jag kröp under täcket för en god natts sömn.
Har än sålänge hunnit med att göra lite av det jag skulle, har ringt "Utredningsenheten barn & familj" ska dit och skriva under ett par papper som sen ska skickas till Island så dom kan ta DNA prover.. Fick dock en mindre rolig nyhet :/ Det är inte säkert att jag får med mig papper till förlossningen så dom kan ta DNA av barnet så fort det föds, måste kanske vänta tills han blivit äldre :/ Det tycker varken jag eller mor är så smart! Med tanke på att det är bäst för mig, pappan & barnet att veta det så fort som möjligt så vi alla slipper vara oroliga & nervösa över vad som komma skall.. Och det är ju inte varje dag man blir pappa så båda två vill ju veta det så fort som möjligt.
Sen ringde jag också barnmorskan, fick inte prata med någon men hon ringer upp vid tio tiden.. Får berätta för henne om den hemska händelsen igår :( (min journal tappa jag någonstans mellan parkeringen & lägenheten, hos mamma.. så en städerska hade hitta dom & kom med dom hem till mor, det hade spöregnat på dom & någon bil hade kört över de, inte roligt & inte vackra papper) så ska be om att få nya & sånt.
Folket från myrslakteriet (som jag kallar det) ringde nyss och berätta att dom kommer och sanerar vid elva tolv tiden, så jag kan inte vara hemma då på ca tre timmar :/ Vi som skulle fixa skötbordet >.< Men, myrorna försvinner iaf.. Thank god!
Har också hunnit torka av mitt möbelsett & satt upp lite glas & sånt, tog ju ner alla julsaker igår, kände inte för att ha någon julstämningen här hemma längre, blir förhoppningsvis bättre nästa år!
Anyway, ska ringa mor nu, be henne komma hit och hjälpa mig lite. Måste plocka undan massa saker så att folket kommer åt där som ska sanera (stavas det så?), sen ska jag och mamma iväg till jysk, byta ut en del från skötbordet som det är fel på, sen till stan & köpa amnings-BH & sen ska vi till Gun i fröslunda & skriva på papperna. Så ni får ha det så bra, Uppdaterar kanske senare.

PussPuss

Kommentarer
Namn: fanny

okeej :) låter som att det löser sig ändå. mn kan du inte lägga upp lite fler bilder? :):) Kram på dig

2008-01-11 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0